اگزینوس نسل جدید سامسونگ در راه است

513f1223f63c9e56de2f6e1ef437add8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگزینوس نسل جدید سامسونگ در راه است

شرکت سامسونگ هر سال نسخه جدیدی از پردازنده سری اگزینوس را معرفی می کند و به تازگی مشخص شد بزودی باید شاهد معرفی چیپ پرچمدار نسل بعدی این شرکت به نام اگزینوس ۹۸۲۰ باشیم.

سال گذشته شاهد رونمایی از پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۹۸۱۰ بودیم و حال باید منتظر ماند تا بزودی اگزینوس ۹۸۲۰ نیز معرفی شود.این چیپ یک پردازنده قدرتمندتر و کوچکتر نسبت به نسل پیشین بوده که در مقابل عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتری را به دنبال دارد. گذشته از آن قادر است شبکه ۵جی را نیز پشتیبانی کند. به تازگی سامسونگ با انتشار تصویر تیزری خبر از رونمایی اگزینوس جدید در رویداد ۱۴ نوامبر را داده است. پردازنده ای که وعده داده شد از مشخصات بزرگی بهره می برد و رقیب قابل توجهی برای دیگر پردازنده های رده بالا موجود محسوب می شود.

اگزینوس ۹۸۲۰ رقیب مستقیم کایرین ۹۸۰  و A12 بایونیک اپل محسوب می شود که هر دو تحت فرآیند ۷ نانومتری به تولید می رسند و مشخص نیست اگزینوس جدید تحت چه فرآیند به تولید می رسد. این احتمال وجود داشته که گوشی سامسونگ بخواهد به فرآیند ۷ نانومتری برای رقابت با چیپ های رده بالا موردبحث روی آورد و هیچ اطلاعاتی دردست نیست.پیش بینی شده اگزینوس جدید شرکت سامسونگ پشتیبانی از قابلیت های جدید را دربرگیرد تا نسل بعدی اسمارتفون های این شرکت با قابلیت های منحصربفردی همراه شوند. تاکنون شرکت های تولیدکننده چیپ به معرفی نسل جدید پردازنده خود پرداختند و رونمایی اگزینوس جدید سامسونگ با کمی تاخیر صورت می گیرد.

جزئیات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و از این رو تنها با انتظار می توان به حقیقت دست پیدا کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار