اپل/آمازون درحال تقلا برای تبدیل شدن به شرکت ۱۰۰۰ میلیارد دلاری

5297eaac9d07da7f17f89cc11031988c
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- تحلیگران اقتصادی زیادی از یکی دو سال پیش درمورد شرکت ۱۰۰۰ میلیار دلاری پیش بینی های میکنند، در واقع آن ها درمورد اولین شرکت ۱۰۰۰ میلیارد دلاری بحث میکنند. در این مقاله قصد داریم این شرکت را بر اساس پیش بینی ها پیدا کنیم.

شرکت های ۱۰۰۰ میلیارد دلاری

در حال حاضر و طی چند سال گدشته تنها دو شرکت آپل و آمازون به عنوان بزرگتری و باارزش ترین شرکت های آمریکایی مطرح شده اند، دلیل اینکه این دو شرکت تنها شرکت های مطرح شده هستند این است که این دو شرکت در چند سال گدشته سودآوری قابل توجهی داشته اند. سودآوری بالای این دوشرکت باعث شده است، که تمام پیش بینی ها روی رقابت این دو شرکت در توانایی تبدیل به اولین شرکت ۱۰۰۰ میلیارد دلاری شدن متمرکز شود.

کدام یک نزدیکتر هستند؟؟

دو شرکت آمازون و اپل هردو قدرتمند هستند با این حال یکی از آنها در حال رشد بیشتری است نسبت به دیگری ….

گزارش جدیدی از CNBC  حاکی ازآن است که شرکت اپل توانسته است با تولید گوشی ها هوشمند و باکیفیت بیشتر به سوآوری بیشتری نسبت به آمازون دست پیدا کند، این گزارش نشان میدهد که شرکت اپل در سال مالی ۲۰۱۷ بیش از ۴۸.۳۵ میلیارد دلار سود خالص حاصل از فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی داشته است و تا ماه مارس سال جاری میلادی نیز ۱۳.۸ میلیارد دلار سودآوری داشته است. که البته این در حالی است که که بررشی های انجام شده بر روی شرکت بزرگ آمازون حاکی از آن است که این شرکت در سال جاری تنها ۹.۶ میلیارد سود خالص به دست آورده است. که این مبلغ حتی به اندازه چند ماهه گذشته شرکت اپل نیست!

باید خاطر نشان کنیم که شرکت اپل با سرعت بیشتری نیز رشد خواهد کرد، ودلیل این موضوع نیز سرمایه گذاری قابل توجه یکی از خیران آمریکایی روی شرکت اپل است.

سودآوری بیشتر اپل از دید تحلیلگران

بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باور هستند که شرکت اپل آینده بهتری در پیش خواهد داشت، شرکت اپل با توسعه محصولات بهتر و نیز اقدام به تولید محصولات میان رده با قیمت پایین تر میتوانید در مقابل شرکت آمازون به پیروزی برسد و به اولین شرکت تریلیون دلاری تبدیل شود. یکی دیگر از دلایلی که اپل را در این مسابقه پیروز خواهد کرد، این است که فروش محصولات شرگت اپل در تمام فصول سال پا برجاست، این درحالی است که فروش آمازون تنها محدود به برخی زمان ها از حمله جشنواره های ویژه،جمعه های سیاه و دوشنبه های سایبری محدود است. کاملا واضح است و البته مورد تایید تحلیلگران که شرکت اپل شانس بیشتری برای برنده شدن این مسابقه دارد.

دیجی دو

یکی از سایت های عرضه کننده انواع برندهای دنیا در حوزه موبایل و تبلت

شما میتوانید بهترین های تکنولوژی را از ما بخواهید

دیجی دو خریدی ارزان و مطمئن

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار