اوپو A9 به همراه نمایشگر ۶.۵ اینچی و باتری ۴۰۲۰mah رسمی شد

428af32db22eaec9aa9679b4d42eb8f5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همین یکی دو روز پیش بود که شایعاتی درمورد اوپو A9  به گوش می‌رسید. و حالا این دستگاه به طور رسمی معرفی می‌شود. بر اساس گزارش های این دستگاه به همراه نمایشگر ۶.۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس خواهد آمد و دارای طراحی ناتچ قطره‌ای می‌باشد، همچنین نسبت نمایشگر به بدنه در آن ۹۰.۷٪  است.

اوپو A9 دارای قلب تپنده‌ی هلیو پی ۷۰ است که در کنار ۶ گیگابایت رم خودنمایی می‌کند. این دستگاه Color OS 6 را که بر مبنای اندروید پای است اجرا می‌کند و به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌آید. از نظر تصویر برداری در قسمت پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین دوگانه با لنزهای ۱۶+۲ مگاپیکسل هستیم که در زیر آنها فلش LED تعبیه شده است. و در قسمت جلویی آن شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی می‌باشیم.

اوپو A9 دارای یک گرادیان سه بعدی است و در سه رنگ سبز، سفید یخی و اغوانی عرضه خواهد شد. این دستگاه به همراه قابلیت گیم بوست ۲.۰ خواهد آمد و در قسمت پشتی آن یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده است. اوپو این دستگاه را به همراه یک باتری ۴۰۲۰ میلی آمپر ساعتی بسته بندی کرده است. این دستگاه در حدود ۲۶۷ دلار قیمت دارد و از ۳۰ آپریل در چین به فروش خواهد رسید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار