ZTE و رونمایی از نوبیا رد مجیک مارس

b0aec8402a76895bf6841037f3bab2cc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ZTE و رونمایی از نوبیا رد مجیک مارس

شرکت ZTE پیشتر وعده رونمایی از گوشی هوشمند گیمینگ را داده بود و حال پس از چند هفته شاهد رونمایی این گوشی هوشمند قدرتمند و منحصربفرد کمپانی چینی هستیم که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

Red Magic Mars دارای صفحه نمایش ۶.۰ اینچی FHD+ با رزولوشن ۲۱۶۰*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ نسخه ۶۴ بیتی با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی، حافظه رم ۸، ۱۰ و ۶ گیگابایتی LPDDR4 ، حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.1، دوربین اصلی تک لنز ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی عریض ۸ مگاپیکسلی،  باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع، سنسور اثرانگشت، پورت USB-C و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و برخی دیگر است.

گذشته از آن باید به ابعاد ۱۵۸*۷۵*۹.۸۵ میلیمتری و وزن ۱۹۳ گرمی نیز اشاره کرد. این محصول شرکت زد تی ای کمی وزن بالایی داشته اما با توجه به افزوده شدن سیستم کولینگ قدرتمند، چنین چیزی انتظار می رفت. نوبیا Red Magic Mars رقبا مختلفی داشته که از جمله باید به ریزرفون، شیائومی بلک شارک ، آنرمجیک و راگفون ایسوس اشاره کرد.

گفتنیست رد مجیک مارس در نسخه پایه با قیمت ۳۸۹ دلار به فروش می رسد و نسخه تاپ آن بیش از ۵۷۵ دلار قیمت دارد. پیشتر این شرکت محصولاتی از سری رد مجیک را رونمایی کرد اما این مدل با مشخصاتی بهبودیافته بخصوص حافظه رم ۱۰ گیگابایتی محصولی فوق العاده به شمار می رود.

زد تی ای رد مجیک مارس را ابتدا راهی بازار چین می کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار