اطلاعات فاش شده از گلکسی اس ۲۱ اولترا

055624f8d5f2767cf7cb429a0ff35ec7
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اس ۲۰ اولترا با شایعاتی که با خود به همراه اورد تمام معادلات را بر هم زد. به نظر می رسید که کمپانی سامسونگ با عرضه نوت ۲۰ اولترا پرونده سال ۲۰۲۰ را ببندد و بر مدل های جدید تر از پرچمداران خود برای سال ۲۰۲۱ متمرکز شود. اما با چندین خبر که از این کمپانی منتشر شده است، منتقدین و طرفداران این برند در یک شوک ناگهانی قرار گرفتند. چراکه پیش بینی نمی کردند این کمپانی برای پایان سال ۲۰۲۰ بخواهد پرچمداران دیگری را رونمایی کند. البته پرچمدارانی که در قیمت طرف مشتریان را گرفته است.

در حالی که برخی برای نامگذاری سری جدید پرچمدار زیر برند اس به نظریه پردازی نشسته اند، گمان می رفت که مدل های جدید این زیر برند یا نام اس ۳۰ به خود گیرند یا اس ۲۱ . با این وجود با توجه به خبر های درز کرده آگاه شدیم که مدل جدید از خانواده سری اس در راه است که گلکسی اس ۲۱ اولترا نام دارد. اما این تنها مشخصات این اسمارتفون نیست.

افشاگرانی که از این فرصت سود جسته اند بیان کردند که مدل اس ۲۱ اولترا تقریبا به مقدار ۲۰۰ دلار از مدل اس ۲۰ اولترا و ۵۰ دلار از مدل نوت ۲۰ اولترا ارزان تر است. با این حال انتظار می رفت که مدل ضعیف شده این زیر برند کاهش قیمت چشمگیر تری داشته باشد.

گلکسی اس 21 اولترا

نمایشگر بزرگ در کنار پردازنده ای کم قدرت تر

خبر ها حاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد این مدل جدید از خانواده اس را با نمایشگر باور نکردنی ۷.۱ اینچی روانه بازار کند. بنابراین اگر این شایعه صحت داشته باشد ما با یک گوشی بسیار بزرگ رو به رو خواهیم بود. گرچه کاربران به اندازه گوشی بیشتر توجه می کنند و خواهان اسمارتفون هایی هستند که در عین حال اینکه کاربردی هستند خوش دست نیز باشند. از این جهت نمی توان ادعا کرد که این اقدام بر فروش بیشتر این محصول تاثیر خواهد گذاشت با خیر.

نکته بعدی درباره پردازنده این اسمارتفون است. گلکسی اس ۲۱ اولترا ممکن است با تراشه اگزینوس ۱۰۰۰ وارد بازار شود. و این یعنی گامی به عقب، چراکه مدل های پیشین با چیپست های اسنپدراگون راهی بازار شده بودند. بنابراین دور از ذهن نیست که این اقدام برای کنترل قیمت این اسمارتفون صورت گرفته باشد.

گلکسی اس 21 اولترا

در حالی که برخی کاربران از عملکرد تراشه های اکسینوس ناراضی بودند استفاده از آن در پرچمداران در حال ورود می تواند در فروش این محصول تاثیر گذار باشد.

تغییراتی محسوس در دوربین جدید ترین عضو سری S

یکی دیگر از گمانه زنی ها مربوط به دوربین این دستگاه است. زمانی که سری اس ۲۰ عرضه شد، آنچه کاربران را حیرت زده کرده بود نوع لنز های به کار رفته در این اسمارتفون ها بود. بنابراین بی راه نیست که کاربران با شنیدن خبر عرضه این محصول بر ویژگی های دوربین آن تمرکز کنند. بنا بر گزارش ها امکان دارد سامسونگ در این مدل از دوربین سلفی مخفی در نمایشگر استفاده نکند.

گلکسی اس 21 اولترا

 

حضور قلم S Pen سری نوت برای سری S سامسونگ

یکی از اخباری که چندی پیش نیز انتشار یافت، احتمال ساخت سری اس سامسونگ با قلم لمسی بود. این شایعه تا جایی پیش رفت کرد که گفته شد احتمالا سامسونگ خط تولید سری نوت را متوقف کند و این اقدام به دلیل حذف این زیر برند خواهد بود. از این رو سری جدید سامسونگ گلکسی Z فولد جایگزین این زیر برند خواهد شد. این خبر برای دارندگان و دوستداران سری نوت سامسونگ بسیار عجیب و نگران کننده بود. اما پس از انتشار آن بیانه ای از این کمپانی صادر نشد تا صدق و کذب آن را مشخص کند. حال که خبر از حضور پرچمدار سری اس به گوش می رسد و اینکه احتمالا به قلم لمسی مجهز خواهند شد، می تواند صحت اخبار گذشته را برملا کند.
با این حال گفته شده که این قلم تنها در گوشی اس ۲۱ اولترا قرار خواهد داشت، از این رو احتمالا مدل معمولی آن یعنی اس ۲۱ بدون این قلم عرضه می شود.

گلکسی اس 21 اولترا

جمع بندی پایانی

همانطور که اشاره شد تمامی این اخبار از طریق افشاگران فاش شده است و هنوز سامسونگ در مورد صحت آن ها سخنی به میان نیاورده. اما شنیده ها این احتمال را می دهند که سامسونگ با عرضه سامسونگ ۲۱ اولترا به تمامی اخبار منتشر شده جامع عمل بپوشاند. با این حال باید تا اطلاع رسانی رسمی از این کمپانی صبر کرد. اما نظر شما درباره این اقدام کمپانی سامسونگ چیست؟ آیا حذف زیر برند نوت می تواند به مثابه پیشرفت برای این کمپانی باشد یا ریزش طرفداران را در پی خواهد داشت؟ اساسا حضور سری اس ۲۱ با خانواده خود در زیر برند اس معقول به نظر می رسد یا شما نیز انتظار پرچمداری حرفه ای را می کشیدید؟

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار