اطلاعات جدیدی از نوکیا ۹ منتشر شد

bf231c4c38e2fc8afaf07550027149a4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

HMD از سال ۲۰۱۷ با همکاری نوکیا معرفی و عرضه گوشی های هوشمند اندرویدی نسل جدید را آغاز کرد. البته نوکیا در وقفه ای که برای قرارداد بین این شرکت و مایکروسافت به وجود آمد، چند سالی را در خاموشی به سر برد.

 یکی از گوشی های هوشمند و پرحاشیه شرکت HMD را می توان نوکیا ۹ دانست که مدتهاست شایعات رونمایی آن منتشر می شود. به تازگی آخرین جزئیات این محصول شرکت فنلاندی آشکار شده که به زمان رونمایی دیوایس اشاره می کند.

براساس گزارش ها شرکت HMD Global قصد دارد در ماه ژانویه رونمایی از نوکیا ۹ را انجام دهد. گوشی هوشمندی که مشخصات قابل توجهی داشته و پرچمدار نسل جدید اچ ام دی به شمار می رود.

به گزارش Nokia Anew روسیه، شرکت HMD در نظر دارد هفته آخر ماه ژانویه ۲۰۱۹ از گوشی هوشمند نوکیا ۹ پیورویوو رونمایی به عمل آورد. اسمارتفونی که برای نخستین بار در میان دیگر تلفن های هوشمند به این آرایش دوربین دایره ای مجهز می شود.

در حالی که انتظار می رود طی CES یا MWC 2019 اچ ام دی به رونمایی از نوکیا ۹ بپردازد اما قرار نیست تا فوریه منتظر باشیم و در مقابل اواخر ژانویه ۲۰۱۹ فنلاندی ها رونمایی از گوشی هوشمند را برنامه ریزی کردند. از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش ۵.۹ اینچی ۲۹۶۰*۱۴۴۰پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۱۵۰ میلی آمپری، اسلات کارت میکرو اس دی و برخی دیگر اشاره داشت.

به هر حال باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار