اپل واچ تا گلکسی واچ سامسونگ کدام یک برای شما مناسب تر است؟

b0a9c0c16f21cffd57c9284571aebeca
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ساعت های هوشمند، با کاربرد های فراوان به عنوان ردیاب های بدنسازی و حتی مانند یک ساعت زینتی گزینه ای محبوب برای خرید در بین کاربران است. بازار ساعت های هوشمند روز به روز در حال گسترش بوده و این موضوع باعث شده برند های تولید کننده ساعت هوشمند هم بیشتر از قبل شود. در این مطلب پیشنهادات ویژه ای، بر اساس نوع سلیقه شما برای خرید ساعت هوشمند داریم.

بهترین ساعت هوشمند پاییز / زمستان ۲۰۱۹

اواخر تابستان زمانی است که سازندگان ساعت های هوشمند می خواهند محصولات جدید خود را برای تعطیلات زمستانی آماده کنند تا از موقعیت فروش بیشتر در تعطیلات، نهایت استفاده را ببرند. Fossil پیش از این ساعت های Misfit Vapor X و ساعت های پرچمدار نسل پنجم خود را معرفی کرده که هر دو مدل اسپورت بوده و از تراشه Snapdragon Wear 3100 برای عملکرد سریع تر بهره می برند.
به همین ترتیب، سامسونگ هم اکنون ساعت Galaxy Active را با عرضه ساعت Active2 به روزرسانی کرده و در حال حاضر این زمان فرصت خوبی است که ما شاهد بروزرسانی های بیشتری از چندین برند دیگر باشیم. طی چند سال گذشته، Fitbit نیز تمایل به رونمایی از محصولات جدیدی درست قبل از پاییز داشته، مانند Fitbit Ionic در آگوست سال ۲۰۱۷ و Charge 3 در سال گذشته. و آخرین گزینه ای که در سپتامبر وارد بازار شده اپل واچ سری ۵ که جدی ترین رقیب و گزینه در بین ساعت های هوشمند است. در مجموع باید گفت این بازه زمانی می تواند با توجه به عرضه جدیدترین گزینه از برند های مختلف، بهترین زمان برای خرید ساعت هوشمند ایده آل شما باشد.

ساعت هوشمند

شما برای خرید ساعت هوشمند در بین کدام دسته از افراد هستید؟

برای خرید ساعت هوشمند مناسب باید ابتدا ببینید که در بین کدام دسته از افراد هستید، و این موضوع بستگی به گوشی هوشمندتان، سلیقه شما و از همه مهم تر توان مالی شما دارد. برای یافتن گزینه ایده آل خود تا انتها با ما همراه باشید.

آیا به دنبال بهترین گزینه بدون در نظر گرفتن قیمت هستید؟

اگر کلا به قیمت اهمیت نمی دهید و صرفا به دنبال بهترین گزینه با بالاترین کارایی و بهترین عملکرد هستید، قطعا اپل واچ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اپل واچ به اندازه کافی شیک و زیبا است، و ارزیابی های این ساعت در موارد اندازه گیری ضربان قلب و سوزاندن کالری و سایر ویژگی های این چنینی کاملا مورد تایید پزشکان و متخصصان بوده و در بین تمام ساعت های هوشمند قطعا بهترین رابط کاربری و عملکرد را دارد.

ساعت هوشمند

اما از آنجا که اپل واچ صرفا گزینه پیشنهادی برای کاربران آیفون است و برای کابران اندروید گلکسی واچ اکتیو سامسونگ می تواند جایگزین بسیار خوبی باشد. باتری آن تقریبا دو روز ماندگاری دارد و زیبایی چشمگیری داشته و قیمت آن هم پایین تر بوده و تقریبا نصف اپل واچ می باشد.

ساعت هوشمند

اگر هر روز به دنبال سوزاندن کالری های اضافی خود هستید و به باتری کافی احتیاج دارید، کدام ساعت هوشمند مناسب است؟

Polar Vantage M فقط ۲۸۰ دلار قیمت دارد اما بیش از یک هفته عمر باتری، GPS داخلی دقیق و داده های ضربان قلب، با کارایی بسیار عالی را به شما ارائه می دهد. برنامه های آموزشی آن واقعاً معیارها و درک روشنی از نحوه عملکرد هر تمرین فردی در پیشرفت کلی به شما می دهد. صفحه نمایش بازتابی آن برای دویدن و دوچرخه سواری در فضای باز عالی است.

پیشنهاد خوب برای کسانی که گوشی اندرویدی داشته و به دنبال یک ساعت هوشمند زیبا هستند

گزینه های زیادی در میان ساعت های اندرویدی زیبا وجود دارد که برای بازار بزرگ کاربران اندروید می تواند مناسب باشد اما ما Fossil Sport را بیشتر از سایرین دوست داریم. این ساعت دارای پردازنده Snapdragon 3100 به تازگی عرضه شده و برای اعلان ها و فعالیت های ردیابی و کارایی های این چنینی هم عملکرد خوبی داشته است. شارژ سریع این ساعت هوشمند، دوام نسبتا پایین باتری را پوشش می دهد و با وجود ۲۸ مدل بند برای آن قطعا از نظر ظاهری می تواند یکی از بهترین ها در میان ساعت های هوشمند باشد.

ساعت هوشمند

یک ساعت هوشمند دیگر که مناسب برای خرید شما است Fitbit Versa می باشد که هم شیک بوده و اعلانات را به شما را منتقل می کند، و برای ارزیابی ها در بخش فیتنس عملکرد قابل قبولی دارد. این ساعت هوشمند فاقد GPS مستقل می باشد اما با ۵ روز عمر باتری باید گفت تا حد زیادی کارایی خود را بهبود می بخشد. قیمت آن معقول بوده و ۲۰۰ دلار است. یک ساعت ظریف و زیبا که می تواند انتخاب دیگر شما در بین ساعت های هوشمند زیبا باشد.

یک ساعت هوشمند، با ظاهری کلاسیک و کارایی های پیشرفته

در میان ساعت های هیبریدی، Garmin Vivomove HR با ارزیابی های دقیق در زمینه فعالیت های تناسب اندام و اعلان های کاربردی در یک طراحی کلاسیک و بسیار عالی پیشتاز است. همچنین از باتری خوبی برخوردار می باشد و پلت فرم دقیق گارمین عملکرذ آن را بسیار بهبود می بخشد.
ساعت هوشمند
0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار