اسم رمز Xbox One X مشخص شد

4695537dce2d6e8c7f767bf9801abbeb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت تاکنون سیستم های سرگرمی مختلفی تولید کرده که از جمله باید به کنسول های ایکس باکس اشاره کرد. تاکنون چندین نسل از ایکس باکس را شاهد بودیم و در سال ۲۰۱۳ نیز ایکس باکس وان به عنوان محصول نسل هشتمی شرکت ردموندی معرفی و عرضه شد.

اخیرا نیز شایعه شد مایکروسافت روی نسل جدیدی از کنسول بازی خود به اسم رمز اسکارلت مشغول کار است. حال نوبت به معرفی یک استریم باکس توسط مایکروسافت رسیده که تحت برند ایکس باکس به فروش خواهد رسید.

حال نوبت به اطلاعاتی درباره نسل جدید کنسول کمپانی مایکروسافت رسیده است. این کنسول بازی در چند مدل معرفی خواهد شد و یکی از آنها جانشین ایکس باکس وان ایکس است. در آخرین گزارش ها آمده است که ردموندی ها جانشین ایکس باکس وان ایکس را با اسم رمز Anaconda تحت توسعه دارد.

همچنین قرار است در کنار ایکس باکس وان ایکس، جانشین کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس نیز رونمایی شود. مشخص نیست برنامه ردموندی ها چیست و در سال ۲۰۱۹ چگونه کنسولی را معرفی خواهد کرد. اطلاعات دیگری در کار نیست و باید تا سال آینده برای کسب جزئیات دقیق منتظر ماند.

پیشتر شایعه شد استریم باکس شرکت ردموندی با اتصال به اینترنت می تواند تجربه استریم لذت بخشی را فراهم آورد. مایکروسافت با Project xCloud می خواهد این دستگاه را معرفی و عرضه کند. در حقیقت استریم باکس کمپانی مایکروسافت تحت پروژه Project xCloud خواهد بود.

همچنین قرار است نسخه بدون دیسک Xbox One نیز در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود. منابع نزدیک به مایکروسافت در گفتگو با وب سایت WCCFTech اعلام کردند مایکروسافت چیپ  AMD Picasso را در روی این استریم باکس قرار می دهد. همچنین شایعه شد که مایکروسافت ممکن است در نسل بعدی سرفیس پردازنده اقتصادی Picasso را به کار گیرد.

انتظار داریم بزودی جزئیات دقیقی دردسترس قرار گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار