احتمال دانلود آپدیت‌های سیستمی اندروید از طریق گوگل پلی

727300a38e709604b8dfb9379ab73f4b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همیشه وقتی اسم اپلیکیشن‌های اندرویدی می‌آید اولین اپلیکیشنی که به ذهن شما خطور می‌کند دقیقا چیست؟ مطمعنا اولین اپلیکیشنی که به ذهنان می‌رسد اپلیکیشن پلی استور است. همانطور که می‌دانید پلی‌استور بستری است که بر روی آن صدها هزار اپلیکیشن قرار گرفته‌اند.

براساس یکسری منابع خبری که منتشر شده است، پلی استور قصد دارد از یکسری قابلیت‌ها و ویژگی‌ها جدید بهره‌مند شود تا بتواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند. براساس این اخبار باید منتظر باشیم در آینده حتی آپدیت‌های سیستمی اندروید را هم از این سرویس دانلود کنیم.

اساس این خبر، به همکاری تعدادی از برنامه‌نویسان با یکدیگر برمی‌گردد که به کالبدشکافی نسخه ۱۴.۵.۵۲ پلی استور پرداخته‌اند و متوجه کدهایی شده‌اند که نشان‌دهنده یک آپدیت سیستمی است. حتی برنامه‌نویسان پیام‌هایی را کشف کرده‌اند که شما هنگام دریافت‌ آپدیت‌های سیستمی آن‌ها را بر روی گوشی خود مشاهده خواهید کرد مانند: “در حال آماده‌سازی” و “بسیار عالی، آپدیت به پایان رسیده است”.

حتی شواهد دیگری کشف شده‌اند که به نوتیفیکیشن‌هایی که کاربر در حین آپدیت سیستمی آن‌ها را دریافت می‌کند اشاره دارند. تمامی این گفته‌ها تنها در مرحله حدس و گمان قرار دارد و در حال حاضر نمی‌توان با اطیمنان کامل گفت که حتما قرار است چنین اتفاقی بیافتد پس بهتر است به این زودی‌ها منتظر افزوده‌شدن این قابلیت جدید به گوگل پلی نباشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار