گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه های فیزیکی

01cb5ada0aee149aa69caff86a5f8914
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه های فیزیکی

خبرهای به گوش رسیده از سامسونگ حکایت از این دارد که این شرکت قصد دارد که نوت ۱۰ را بدون دکمه فیزیکی و جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا روانه بازار سازد. بد نیست بدانید که شرکت تایوانی اچ تی سی نیز در گوشی U12 Plus چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و گوشی هوشمند جدیدش را بدون دکمه های فیزیکی به کاربران معرفی کرد.

این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده و تنها در حد یک شنیده و شایعه بوده و برطبق آن سامسونگ درنظر دارد که نسخه دهم از گلکسی نوت را به دکمه های خازنی و یا حساس به فشار مجهز کند که به این ترتیب می توان با دکمه های فیزیکی رایج خداحافظی کرد. درصورتی که این خبر جدید در عمل نیز اتفاق بیافتد، پیش بینی می شود که دو نسخه از گلکسی نوت ۱۰ با این طراحی جدید معرفی شده و درپی آن نیز استفاده از نمایشگر با اندازه های مختلف در محصولات آینده شرکت نیز به نوعی تایید می شود.

همنظور که گفته شد، گزارش جدیدی که توسط رسانه های مختلف منتشر شده اند، علاوه بر حذف دکمه های فیزیکی به یک تغییر عمده دیگر نیز اشاره داشته اند. به این ترتیب گویا سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ اولین پرچمدار این برند کره ای خواهد بود که دیگر جک ۳.۵ میلی متری صدا را در خودش نمی بیند. به این ترتیب سامسونگ نیز در کنار شرکت اپل قرار می گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار