شیائومی تبلیغات مموجی اپل را برای میموجی کپی می‌کند

ee01dde76841c950a195d9987013c5ee
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی به تازگی قابلیت جدیدی را به دستگاه های خود اضافه می‌کند که آن را میموجی می‌نامد، این آواتار های متحرک قرار است همگام با Mi CC9 عرضه شوند و به عنوان اولین دستگاه بر روی Mi CC9 اجرا خواهند شد. طرز کار آنها درست مانند مموجی های اپل است، به طوریکه شما هرکاری که انجام دهید را با استفاده از یک دوربین مادون قرمز دریافت و آن را بر روی آواتار موجود پیاده سازی می‌کند.

خیلی ها معتقدند که شیائومی این قابلیت را از روی اپل کپی کرده است، اما شرکت شیائومی این اتهام را قبول نکرده است. اما مشکل آنجاست که این شرکت به صورت تصادفی ویدئوی تبلیغاتی خود را با مموجی انجام داده و آن را بر روی وب سایت خود قرار داده است.

blank

شرکت شیائومی به طور کاملا تصادفی یکی از تبلیغات اپل برای میموجی را در پیج مربوط به گوشی هوشمند جدیدش (Mi CC9) در وب سایت های JD.com و Suning قرار داده است. همانطور که گفته شد MI CC9 اولین دستگاهی است که از میموجی پشتیبانی می‌کند و این تبلیغات مربوط به خواننده‌ی معروف خالد می‌باشد که آهنگی را از طریق آواتار مربوطه می‌خواند.

مدیر روابط عمومی شرکت شیائومی اذعان داشته است که کارمندان آنها تبلیغات را به صورت اشتباهی در سایت های مذکور آپلود کرده‌اند و به پس از اطلاع از این موضوع به سرعت آن ها را حذف کرده است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار