آشکار شدن شیائومی Mi 7 در گیک بنچ

95eb04ffba1531834b0884e9c607056c
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند که در این میان باید به سری پرچمدار Mi اشاره کرد. خانواده ای که مشخصات رده بالایی داشته و با قیمتی مقرون به صرفه می توانند رضایت مخاطب را جلب کنند. در سال گذشته می ۶ معرفی شد و از دوربین دوگانه و مشخصات رده بالا بهره می برد.

برای سال ۲۰۱۸ نیز این شرکت  Mi 7 را تدارک دیده که ویژگی های سخت افزاری بزرگی داشته و باید انتظار عملکرد بالایی داشت. به تازگی این دیوایس در پایگاه داده گیک بنچ رویت شده که براساس آن محصول جدید از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می برد و با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی نیز عرضه بازار می شود. این در حالی بوده که می ۶ با حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی عرضه می شد و در این قسمت پیشرفت بزرگی را شاهد هستیم. شرکت چینی در تلاش است تا دیوایس و گوشی هوشمند پرچمدار کاملی را به مخاطب ارائه دهد که Mi 7نیز چنین گوشی هوشمندی به شمار می رود. گفته می شود قیمت این پرچمدار ۴۷۵ دلار بوده و یکی از مقرون به صرفه ترین پرچمدار سال ۲۰۱۸ به شمار می رود.

در دیگر مشخصات باید به صفحه نمایش ۵.۶۵ اینچی ۱۰۸۰p+ ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری اشاره داشت. جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت از این رو تنها باید تا بهار ۲۰۱۸ به انتظار نشست تا شرکت چینی پرچمدار جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار