سیستم امتیازدهی برنامه‌ها در گوگل پلی تغییر خواهد کرد

6e97b5e4648fe59fbe939bd3fc212b92
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سیستم امتیازدهی برنامه‌ها در گوگل پلی تغییر خواهد کرد

به تازگی سیستم امتیازدهی برنامه‌ها در گوگل‌پلی دستخوش تغییراتی شده است که این تغییرات بر اساس نسخه جدید برنامه‌ها و همچنین جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن‌ها صورت گرفته است.

کمپانی اپل نحوه امتیازدهی اپ استور را ۲ سال پیش تغییر داد به‌گونه‌ای که توسعه‌دهندگان این قابلیت را داشتند که امتیاز برنامه‌ها را زمانی که مجددا نسخه جدید برنامه‌ای را انتشار می‌دادند دوباره تنظیم کنند از این‌رو سیستم امتیازدهی در نسخه برنامه صفر می‌شد و کاربران می‌توانستند امتیازات جدیدی را برای آن برنامه ثبت کنند. مثل اینکه کمپانی گوگل تحت تاثیر این سیستم امتیازدهی جالب در اپ استور قرارر گرفته از این‌رو اعلام کرد که قصد دارد سیستم امتیازدهی را در گوگل‌پلی تغییر دهد.

همین اواخر که کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل برگذار شده بود، یکی از مدیران گوگل‌پلی   کنسول، در مورد تغییرات سیستم امتیازدهی در گوگل‌پلی به نکاتی اشاره کرد و گفت:

” ما بر اساس دیدگاه‌ها و خواسته‌های کاربران خود سیستم امتیازدهی را تغییر دادیم “.

او همچنین اشاره کرد که به‌زودی شاهد بروزرسانی محاسبه‌ی میانگین رتبه‌بندی برای همه‌ی برنامه‌های اندروید در گوگل‌پلی خواهیم بود به‌گونه‌ای که قرار است در سیستم امتیازدهی گوگل‌پلی به‌جای ثبت مجموع امتیازات، میانگین جدیدترین امتیازات محاسبه شود تا از این طریق تمامی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های بروزرسانی شده در اختیار کاربران قرار بگیرد. از این‌رو در آینده تمامی کاربران این سرویس می‌توانند در جریان تمامی نقاط قوت و ضعف هر یک از برنامه‌ها قرار بگیرند و درنهایت تجربه بهتری را در زمینه کار با اپلیکیشن‌های موجود در این سرویس تجربه کنند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار