ال جی V40 ThinQ تاییدیه دریافت کرد

a9b4b228d72ac812bb5d20d7819defdd
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی قصد داشته بزودی گوشی هوشمند پرچمدار جدید V40 ThinQ را معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و یک مدل برجسته از کمپانی کره‌ای محسوب می شود.

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون این اسمارتفون ال جی رو به رو شدیم اما هیچ یک به تایید یا تکذیب کره ای ها نرسید. به تازگی یکی از مراکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی کره جنوبی، تاییدیه ای را به V40 ThinQ داده است.

از مشخصات محصول جدید ال جی باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی یا ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایتی، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی WQHD+، دوربین اصلی سه گانه ۲۰، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

پیش بینی می شود بزودی شاهد رونمایی آن توسط ال جی باشیم اگرچه کمپانی کره ای اظهار نظری درباره این بازی نداشته است. جزئیات دقیقی از V40 کمپانی ال جی در دست نیست و پیش بینی می شود اسمارتفون موردبحث در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی شود و مدتی بعد نیز به فروش برسد. شایعات همیشه پیرامون گوشی های هوشمند وجود دارند و V40 نیز یکی از این دست گوشی های هوشمند محسوب می شود.

به هر حال باید تا اواخر آگوست و کنفرانس ال جی منتظر ماند تا مشخص شود این برند کره ای چه برنامه ای در سر دارد. گفتنیست V40 ال جی نسل جدید خانواده گوشی های هوشمند سری V ال جی بوده و یک مدل برجسته به شمار می رود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار