اپل مدیرعامل Mango Health را استخدام می کند

6a493138ee6c71cf1bd13f638ec390b2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل یکی از برندهای بزرگ صنعت فناوری محسوب می شود که تاکنون افراد کلیدی را استخدام کرد یا استارتاپ های فعالی را از آن خود نمود. حال نوبت به استخدام یکی از افراد کلیدی Mango Health یعنی مدیرعامل آن رسیده است.

استارتاپ Mango Health یک شرکت کوچک در زمینه کمک به افراد در بحث مدیریت دارو می باشد. Jason Oberfest مدیرعامل و موسس استارتاپ منیج هلث محسوب شده و استخدام آن توسط اپل معنای بخصوصی دارد.

در حقیقت Jason Oberfest به تیم سلامت اپل افزوده شده تا اپ ها و قابلیت های سلامتی کاربردی را برای دستگاه ها و سیستم عامل اپل توسعه دهد. به گزارش CNBC ، اپل با همکاری Oberfest می خواهد به مردم در جهت مدیریت مصرف دارو کمک کند. گفته شده هزینه سیستم های مراقبت بهداشتی در ایالات متحده بین ۱۰۰ تا ۲۸۹ میلیارد دلار در سال است که مردم توجهی به آن ندارند.

Mango Health نیز یک استارتاپ موفق محسوب شده که تاکنون توانسته کمک شایانی به مردم در زمینه مدیریت مصرف دارو داشته باشد. یکی از دستاوردهای این شرکت بازی gamification است و Oberfest پیش از ایجاد این استارتاپ در زمینه گیمینگ و شبکه اجتماعی فعالیت می کرد.

او پیش از پیوستن به این استارتاپ، عضوی از استودیو MySpace بود. Oberfest تجربه بزرگی در بحث بازی، شبکه اجتماعی و مراقبت بهداشتی داشته و انتظار می رود حضور آن در اپل مفید واقع شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار