آنر ۹ ایکس پرو به همراه یک دوربین سه گانه می‌آید

182e1e8a0994b11ca60a736cdca2a348
زمان مطالعه: 1 دقیقه

خانواده‌ی آنر ۹ ایکس جدیدترین دستگاهی است که ساب برند آنر در حال کارکردن بر روی آن است و هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. هنوز ما شاهد برخی از مشخصات و رندرهای آنر ایکس ۹ هستیم، در همین حال تصاویری جدیدی درز کرده‌اند که از نسخه‌ی بهبود یافته‌ی این دستگاه با نام آنر ۹ ایکس پرو سخن می‌گویند.

تصاویر این دستگاه در توئیتر توسط یکی از کاربرانی که همواره مشخصات دستگاه ها را نمایان می‌کند منتشر شده است، همانطورکه در زیز ظاهر شماتیک این دستگاه را شاهد هستید تفاوت چندانی با نسخه‌ی کوچکتر خود ندارد و در آنر ۹ ایکس هم از یک دوربین پاپ آپ برای سلفی بهره گرفته شده است.

blank

در حال حاضر اطلاعات خیلی خاصی از این دستگاه در دست نیست با این حال به سادگی می‌توان حدس زیاد که نباید تفاوت فراوان با آنر ۹ ایکس داشته باشد. از مهم ترین تفاوت های آنر ۹ ایکس پرو با نسخه‌ی قبلی آن می‌توان به نمایشگر بزرگتر، دوربین سه گانه و جک هدفون اشاره کرد. که البته دوربین سه گانه مهم ترین آن ها به شمار می‌رود و انتظار داریم که حداقل یکی از لنزهای این دستگاه از نوع فوق عریض باشند.

اطلاعات گزارش شده حاکی از وجود یک دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی از نوع IMX582 سونی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسوری ۲ مگاپیکسلی با خاصیت سنجش عمق تصویر می‌باشد. انتظار داریم که اندازه‌ی نمایشگر این دستگاه بین ۶.۵ تا ۶.۷ اینچ باشد و پنل پشتی و جلویی آن از جنس شیشه باشد که توسط یک قاب فلزی محافظت می‌شوند.

به نظر می‌رسد که قلب تپنده‌ی این دستگاه را جدیدترین تراشه‌ی هواوی با نام کایرین ۸۱۰ در بر خواهد گرفت که تا به امروز تنها در نوا ۵ شاهد آن بوده‌ایم. دوربین سلفی آنر ۹ ایکس پرو میزبان سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی است و این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دریافت خواهد کرد که از فست شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار