گوشی LG X6 رسما معرفی شد

870a8346f4306207927b455ee19b3956
زمان مطالعه: 1 دقیقه

بعد از مدتی بی خبری از شرکت ال جی هفته‌ی گذشته بود که خبرهایی از استایلو ۵ منتشر شد، اما انگار ال جی دوباره دست به کار شده است و ما امروز شاهد معرفی رسمی LG X6 آن هستیم. این دستگاه یکی از جدیدترین اعضای سری X این شرکت است که در اوایل سال جاری در کنگره‌ی جهانی موبایل با نام Q60 شاهد آن بودیم. از مهم ترین ویژگی های ظاهری این دستگاه می‌توان به دوربین سه گانه‌ی پشتی و ناتچ قطره‌ای آن اشاره کرد.

در قسمت جلویی این دستگاه شاهد یک نمایشگر ۶.۲ اینچی فول ویژن هستیم که دارای کیفیت فول اچ دی پلاس است و دارای نسبت معمول ۱۹:۹ می‌باشد. همانطور که در بالا اشاره شد در قسمت بالای نمایشگر یک ناتچ قطره‌ای به چشم می‌خورد که درون آن یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

پنل پشتی این دستگاه مجهز به یک دوربین سه گانه است که سنسور اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی می‌باشد و از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. در کنار این سنسور ۱۶ مگاپیکسلی شاهد دو سنسور ۵ و ۲ مگاپیکسلی نیز هستیم که به ترتیب دارای قابلیت میدان دید ۱۲۰ درجه و تشخیص عمق تصویر هستند.

بدنه‌ی این دستگاه دارای گوهینامه‌ی MIL-STD-810G می‌باشد، به این معنی که در مقابله ضربه، ارتعاش، دمای بالا و پایین، شوک حرارتی و رطوبت مقاوم است. یکی دیگر از قابلیت های LG X6 پشتیبانی از فناوری صوتی Hi-Fi Quad DAC و DTS: X است. از دیگر مشخصات LG X6 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

  • حسگر اثر انگشت پنل پشتی به همراه کلید دستیار صوتی
  • پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی متری هدفون
  • باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری

در حال حاضر گزارش های حاکی از آن هستند که این دستگاه در رنگ های آبی و مشکی، با برچسب قیمت ۲۹۵ دلار عرضه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار