گوشی LG V40 به همراه ۵ دوربین می آید

95a8b20c9bbc3e38346d73425e642fc5
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو – شرکت ال جی اولین شرکتی نیست که در نظر دارد یک دستگاه جدید را به همراه سه دوربین پشتی عرضه کند، در واقع پیش از این شرکت هواوی اولین شرکتی بود که گوشی Huawei P20 Pro را به همراه ۳ دوربین پشتی به بازار عرضه کرد. اما الان خبرهای به گوش میرسد که حاکی از دوربین های سه گانه پشتی شرکت ال جی و دوربین های دوگانه سلفی این شرکت میشوند،‌به نظر میرسد این شرکت میخواهد LG V40 را به همره ۵ دوربین به بازار عرضه کند.

نوع دوربین های سه گانه پشتی چیست؟

پلیس اندروید می گوید یک منبع به آنها راجب برنامه ی غول تکنولوژی کره ای اطلاعاتی داده است،‌مبنی بر اینکه پرچم دار بعدی این شرکت به دوربین های سه گانه پشتی مجهز خواهد بود که دو مدل آنها یکی لنز با قابلیت زاویه دید و دیگری دارای یک پیکر بندی استاندارد است اما هیچ اطلاعاتی راجب لنز چهارم موجود نیست. درمورد دوربین های جلو باید خاطر نشان کرد که یکی از آنها و یا هر دوی آنها جزیئات صورت را برای یک قفل تشخیص چهره سه یعدی پردازش خواهد کرد. و هر دوی این دوربین ها در داخل ناتچ بالای نمایشگر قرار خواهند گرفت. بنابراین اگر از دوست داران ناتج نیستید این دستگاه را نیز مانند LG G7 ThinQ دوست نخواهی داشت و از آن ناامید خواهید شد. به هر حال شما باید این موضوع را نادید بگیرید اگر که این دستگاه را قبول میکنید.

مشخصات فنی

هنوز شرکت ال جی پنل نمایشگر این دستگاه را تایید نگرده است،‌این کمپانی برای دستگاه LG G7 ThinQ خود از یک نمایشگر IPS LCD  استفاده کرد در حالیکه برای دستگاه V35 ThinQ از یک نمایشگر P-OLED استفاده کرد. این شانس وجود دارد که این دستگاه را به همراه یک  نمایشگر OLED عرضه کند. دیگر ویژگی های ذکر شده عبارتند از::

  • فناوری چهارگانه DAC
  • دکمه اختصاصی برای استفاده از راهنمای گوگل
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵
  • باتری با عمر بهتر
  • نمایشگر با شفافیت بیشتر

به هر حال ما به این دستگاه به چشم یک  LG G7 ThinQ با ویژگی های بیشتر نگاه میکنیم. از آنجایی که دوربین ها در خرید گوشی ها بسیار موثر هستند در اکثر مواقع،‌امیدوارم شرکت ال جی با یک چیز فوق العاده بیاید. شرکت گوگل نشان داده است که شما میتوانید در این میدان حتی با یک دوربین هم به موفقیت برسید و برای نسل سوم گوشی Pixels هم آن را تضمین کرده است. سامسونگ هم در این بازی خودی نشان داد و دوربین های گوشی های گلکسی S9/S9+ را ارتقاٰء داد و قرار است این  موضوع را در گوشی فوق العاده Galaxy Note 9 تکرار کند.

 

دیجی دو

شرکت ال جی یکی از غول های تکنولوژی کره ای است که دستگاه های باکیفیتی را تولید میکند

شما میتوانید گوشی های ال جی را از دیجی دو خریداری کنید

برای خرید گوشی LG G7 ThinQ کلیک کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار