گوشی Honor 10 تکنولوژی GPU توربو دریافت میکند(بتا)

033308f174298f28d362719c5b7f7f85
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو-  در کنار آخرین پرچم دار Honor Play، شرکت هواوی همچنین پردازنده گرافیکی توربو را معرفی کرد، این پردازنده  یک فناوری بسیار نوآورانه است که قادر است عملکرد گوشی  هوشمند خود را از طریق نرم افزار افزایش دهد.

پردازنده توربو در دیگر گوشی های هواوی عرضه خواهد شد

بعد از معرفی این تکنولوژی جدید، این شرکت اعلام کرد که از این تکنولوژی علاوه بر گوشی پرچم دار Honor Play در دیگر گوشی های هواوی که از این پس عرضه مشود نیز استفاده خواهد کرد. در حال حاضر این غول چینی تنها مرحله تست این تکنولوژی را بر روی گوشی Honor 10 در نسخه بتا آغاز کرده است.

پردازنده توربو عملکرد را افزایش میدهد

پردزانده گرافیکی توربو برای بازی کردن بیسار سودمند خواهد بود، دلیل اینکه تجربه بازی کردن را بالا میبرد این است که این تکنولوژی عملکرد پردازشگر گرافیکی را تا ۶۰ درصد افزایش میدهد. اما این تنها کاری نیست که پردازنده توربو جدید انجام میدهد بلکه این فناوری مصرف برق را تا حدود ۳۰ درصد کاهش میدهد. این قابلیت برای بالا بردن تجربه بازی کردن گوشی های هواوی بسیار عالی است. و میتواند در بیسیاری از گوشی های هواوی از جمله گوشی های پرچم دار و گوشی های ارزان قیمت آن مورد استفاده قرار بگیرد  بدون اینکه نگران پردازشگر به کار رفته در آن باشیم.

گوشی های زیادی با پردازنده توربو به روز خواهند شد

این شرکت به تازگی تایید کرده است که گوشی های هواوی تکنولوژی پردازنده گرافیکی توربو را دریافت خواهند کرد. درکنار گوشی های Honor Play و Honor 10 گوشی های Huawei Mate 10 و Honor V10 گوشی هایی خواهند بود که پردازنده گرافیکی توربو را دریافت خواهند کرد. این دستگاه ها در پایان ماه ژوئن به این فناوری تجیهز خواهند شد.  تمام سری های P20، Mate RS Porsche Design، Toshiba Nova 2S و M5 در ماه ژوئیه به روز می شوند و چندین گوشی دیگر نیز به دنبال خواهند آمد.

 دیجی دو

شما میتوانید بهترین های برند هواوی را از دیجی دو با اطمینان خرید کنید

وب سایت ما عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل به شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار