نوکیا سیراکو ۸ راه اندازی شد

1c295b5c06143de576f4335427b4b61b
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو –  قدرتمند ترین گوشی اندرویدی که تا به حال اندروید وان ساخته است، با نام نوکیا سیراکو ۸ راه اندازی شد. خبر گذاری هایی که گوشی های نوکیای جدید را معرفی میکنند ۵ تلفن همراه جدید را معرفی کرده است که در بالاترین رتبه ی این لیست نوکیا ۸ سیراکو اندروید قرار دارد.

طراحی و دیزاین

شرکت نوکیا این مدل خود را منحصر به فرد ساخته است..

شما میتوانید نوکیا سیراکو ۸ را ببینید که از یک لایه فولاد ساخته شده است، که بسیار قدرتمند تر و با دوام تر از مدل های آلومینیومی میباشد. این در حالی است که این گوشی هوشمند تنها داری ضخامت ۷.۵ میلی متری است.

در دو طرف گوشی گلس گوریلا ۵ وجود دارد، این گلس  علاوه بر محافظت از دو طرف این گوشی از خش و ضربه، درواقع به نوکیا ۸ سیراکو ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فردی بخشیده است.

صفحه نمایش این دستگاه دارای خمیدگی های حاشیه است که آن را زیباتر جلوه میدهد.

همانطور که پیش از این گفتیم بدنه این گوشی تماما شیشه است.

و همین موضوع موجب شده تا سیستم شارژ بی سیم را بتوان برای آن راه اندازی کرد. HMD قصد دارد تا جک ۳.۵ میلی متری صدا را حذف کند. در نتیجه کاربران برای گوشی دادن به موسیقی ناچار هستند تا از هدفون های USB نوع C یا بلوتوثی و یا مبدل ها استفاده کنند.

مشخصات گوشی نوکیا ۸ سیراکو

از مشخصات فنی این گوشی هوشمند میتوان به وجود تراهشه اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه یک حافظه رم ۶ گیگابایتی  و نیز یک حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. که ایم گوشی را بسیار قدرتمند میکند. شما میتوانید یک نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع POLED را با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ در این گوشی مشاهده کنید، که بررسی های اولیه از عملکرد خوب ودقیق این نمایشگر خبر میدهند.

دوربین جلو و عقب

در بخش پشتی، اچ ام دی گلوبال از دوربین دوگانه زایس با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره برده و دوربین سلفی نیز با سنسور ۵ مگاپیکسلی زاویه گسترده می‌تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت کند. این گوشی جدید از نرم افزار ‘bothie” نوکیا که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت هم‌زمان با دوربین پشتی و جلویی عکس بگیرند هم پشتیبانی می‌کند.

پیش ازاین سیستم نرم فزاری دوربین نوکیا ۸ بسیار خشک و خسته کننده بود.

که این موضوع در نوکیا ۸ ارتقا یافته حل شده و حالا شما با دوربین این گوشی میتوانید لذت بیشتری ببرید. یک ویژگی جدید با نام Pro Camera   به این گوشی اضافه شده است که همانند چیزی که در سری لومیا پیدا میشد، عمل میکند. کاربران در این گوشی جدید به تنظیمات بیشتر و جذاب تری دسترسی دارند آنها میتوانند تنظیمات مختلف همچون بالانس نور سفید، ISO، فوکوس و موارد دیگر را به صورت دستی تنظیم کنند.

این بدان معنا است که شما لذت بیشتری از تصویر برداری خواهید برد چون دسترسی بیشتری به تنظیمات دارید.

برخی دیگر از ویژگی های نوکیا سیراکو ۸

  • پشتیبانی از اینترنت ۴G و ۳G
  •  مجهز به بلوتوث نسخه ۵
  • پشتیبانی از  GPS/ A-GPS
  • حضور یک باند دوگانه وای فای
  • بهر گیری از NFC
  • وجود باتری با ظرفیت ۳۲۶۰ میلی آمپربر ساعت
  • ودر نهایت ساپورت USB نو ع C  و پشتیبانی از شارژر بی سیم Qi

این گوشی اندروید ۸.۱ اورئو را اجرا میکند و درست مثل سایر گوشی های هوشمند منتشر شده به اندروید ای-پی به روز میشود.

قیمت و قابل دسترس بودن

نوکیا سیراکو ۸ قیمت ارزانی ندارد. همه آن مشخصات به یک برچسب قیمت ۷۴۹ یورو زمانی که در ماه آوریل عرضه می شود، ترجمه می شود.

دیجی دو فروشگاه اینترنتی

شما میتوانید بهترین گوشی های روز دنیا را با بهترین قیمت در وب سایت دیجی دو خریداری کنید

بهترین های نوکیا را در سایت ما از این لینک مشاهده و خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار