گوشی Alcatel 1 به همراه اندروید Go عرضه شد

1640ae73bc3d4e8ec606ff81c0247774
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- در کنگره موبایل جهانی که در فوریه سال جاری انجام شد، شرکت آلکاتل از سری جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی کرد. این شرکت در حال حاضر در حال توسعه گوشی های بودجه ای خود میباشد. این شرکت امروز گوشی بودجه ای خود را با نام Alcatel 1 عرضه کرد. این دستگاه همانی است که هفته پیش در اینترنت منتشر شده بود.

مشخصات فنی

این دستگاه به همراه یک نمایشگر ۵ اینچی می آید که کیفیت آن فول اچ دی پلاس است. رزولوشن تصویر این دستگاه ۹۶۰*۴۸۰ پیکسل میباشد. نکته جالب توجه این است که این دستگاه دارای نمایشگر فول ویو و با ابعاد ۱۸:۹ است. از نظر مشخصات فنی اصلی، این دستگاه دارای یک قلب تپنده چهار هسته ای MT6739 متعلق به شرکت مدیاتک میباشد و سرعت کلاک آن ۱.۲ گیگاهرتز است. گوشی Alcatel 1 با یک رم ۱ گیگی و حافظه داخلی ۸ گیگی بسته بندی شده است. که البته شما میتوانید به وسیله یک کارت Micro SD آن را تا حدود ۳۲ گیگ افزایش دهید.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد::

  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • وای فای نسخه ۸۰۲.۱۱ به همراه وای فای مستقیم
  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • پشتیبانی از GPS و A-GPS
  • پورت میگرو USB
  • باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • اجرا بر روی اندروید اوریو نسخه ۸.۱ (نسخه Go)

از نظر ابعاد این دستگاه تقریبا ۱۳۷.۶×۶۵.۷×۹.۸ میلی متر میباشد و وزن آن نیز ۱۳۴ گرم است.

دوربین ها

از نظر تصویربرداری گوشی Alcatel 1 به یک دوربین تک بر روی پنل پشتی مجهز است که لنز آن ۵ پیکسلی میباشد، که البته  میتواند تا ۸ مگاپیکسل افزایش یابد. در کنار دوربین پشتی یک قلش LED تعبیه شده است که به شما در گرفتن عکس در فضاهای تاریک کمک میکند. در قسمت جلوی این دستگاه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس تصویری تعبیه شده است. از مهم ترین ویژگی های دوربین های این دستگاه میتوان به میدان اجتماعی، حالت یک دست و عکس ویژه اشاره کرد.

 

دسترسی و قیمت

این دستگاه در سه رنگ متفاوت آبی متالیک،طلایی متالیک و مشکی متالیک عرضه خواهد شد. شما میتوانید این دستگاه را با قیمت زیر ۱۰۰ دلار و در حدود ۸۹ دلار از طریق بازارهای انتخابی و در ماه جولای خریداری کنید. اگر به دنبال یک دستگاه ارزان قیمت هستید که بتواند نیاز های روزانه شما را نیز پاسخ دهد Alcatel 1 یک انتخاب درست خواهد بود.

دیجی دو

به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال خرید یک گوشی بودجه ای هستید حتما به این دستکاه فکر کنید چرا که میتواند یک انتخاب مفید برای شما باشد

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین ها تکنولوژی همواره در خدمت شما

دیجی دو عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل با بهترین کیفیت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار