پیش خرید گلکسی A60 و A40 سامسونگ آغاز شد

c7788d111afa6f1988807f62575b5c8f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی های گلکسی A60 و A40 سامسونگ به همراه دوربین سه گانه‌‌ی پشتی و حسگر اثرانگشت تعبیه شده بر روی  پنل پشتی هفته‌ی گذشته در چین معرفی شدند. اما امروز شاهد حضور این دو دستگاه در وب سایت رسمی کمپانی سامسونگ برای پیش فروش آن ها بودیم. در آنجا همچنین تاریخ عرضه‌ی این دو دستگاه نیز منتشر شده بود.

هر دو گوشی سامسونگ با قیمت پایه‌ای ۲۲۵ دلار برای نسخه‌ی ۶/۶۴ گیگابایت در دسترس قرار دارند و نسخه‌ی دیگر گلکسی A60 به همراه یک حافظه‌ی داخلی دو برابری دارای برچسب قیمت ۳۰۰ دلار می‌باشد.

گلکسی A60  دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع ال سی دی به همراه طراحی نمایشگر Infinity-O است که دوربین سلفی آن درون سوراخ نمایشگر تعبیه شده است و شامل یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی است. و در قسمت پشتی آن یک دوربین سه گانه با لنزهای ۳۲ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده که دارای قابلیت های آلترا واید و تشخیص عمق تصویر می‌باشند.

گلکسی A40 بسیار شبیه گوشی های جدید است، اما نه زیاد! این دستگاه تقریبا شبیه گلکسی M30 است که به تازگی در هند عرضه شد. قلب تپنده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی اگزینوس ۷۹۰۴ است و در پنل پشتی آن یک دوربین سه گانه با لنز های ۱۳ + ۵ + ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای تامین انرژی خود بهره می‌برد.  پیش خرید این دستگاه تا ۵ ما مه پایان خواهد یافت در حالیکه پیش فروش گلکسی A60 پنج روز بعد از آن ادامه خواهد داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار