گلکسی A10 با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر

ab4c2a402b35b8939fe35dc5aacf6ea8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در سال جاری نیز این برند کره ای به معرفی چندین گوشی هوشمند برجسته پرداخت و در این میان سال ۲۰۱۹ نیز باید شاهد معرفی دسته ای دیگر بود.

براساس آخرین گزارش های انتشاری، کره ای ها سال آینده پیش از آن که گلکسی اس ۱۰ معرفی کنند، Galaxy A10 شبه پرچمدار را رونمایی خواهند کرد. اسمارتفونی که مشخصات برجسته و ویژگی های بزرگی مجهز خواهد بود.

تاکنون شایعات محدودی پیرامون Galaxy A10 منتشر شد اگرچه نباید به همین جزئیات اندک بسنده کرد. پیش بینی می شود سامسونگ اولین بار در Galaxy A10 سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر را به کار گیرد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، گلکسی اس ۱۰ نخستین گوشی هوشمند با این قابلیت از سوی سامسونگ محسوب نمی شود. هوآوی را باید در میان تولیدکنندگان تلفن هوشمند اولین دانست. سال ۲۰۱۸ این شرکت پی ۲۰ پرو را به چنین فناوری مجهز کرد و اولین قدم را برداشت. اما سامسونگ در سال ۲۰۱۹ چنین فناوری را به کار می گیرد. ما انتظار داریم گلکسی اس ۱۰ در نسخه استاندارد و پلاس به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شوند.

شایعات می گویند Galaxy A10 در CES 2019 معرفی خواهد شد اما گلکسی اس ۱۰ یا در رویداد ۲۰ فوریه و یا در MWC 2019 معرفی خواهد شد. بنابراین نمی توان به گزارش های بی اساس اکتفا کرد و تنها باید منتظر ماند در آینده نزدیک، برند کره ای با معرفی گوشی های هوشمند جدید به گزارش بی اساس پایان دهد.

اطلاعات کافی موجود نیست تا به طور قطع پرداخت و باید منتظر جزئیات بیشتری ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار