مشخصات ردمی پرو ۲ منتشر شد

481521c88901770deb637b4e6ed12015
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشخصات ردمی پرو ۲ منتشر شد

بر اساس مشخصات و اطلاعاتی که به تازگی از گوشی هوشمند ردمی پرو ۲ در فضای اینترنت فاش شده است این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی همراه با رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است.

کمپانی ردمی در آینده‌ای نه‌چندان دور پرچم‌دار جدید خود را رونمایی خواهد البته جالب است که هنوز نام این دیوایس به طور رسمی اعلام نشده اما مشخصات این گوشی هوشمند در فضای اینترنت لو رفته است. باتوجه به مشخصات این دیوایس که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، با یک گوشی هوشمند قدرتمند روبه‌رو هستیم.

می‌توان گفت که در طراحی گوشی هوشمند ردمی پرو ۲ از طراحی گوشی هوشمند نوت ۷ الهام گرفته شده البته این گوشی هوشمند مانند نوت ۷ از بریدگی بر روی نمایشگر برخوردار نیست. درضمن دوربین سلفی این دیوایس نیز از نوع پاپ آپ بوده که از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار است. البته با این وجود که در این دیوایس بریدگی بر روی نمایشگر وجود ندارد و علاوه‌بر این از یک دوربین سلفی پاپ آپ در آن استفاده شده باز هم شاهد حاشیه‌های زیادی در بخش بالایی و پایینی نمایشگر این گوشی هوشمند هستیم. به نظر می‌رسد که پس از رونمایی از این گوشی هوشمند و عرضه آن، استقبال خوبی از آن بشود چراکه قیمت آن نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار موجود در بازار کمتر است.

از سایر مشخصات این دیوایس می‌توان به حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۷ واتی اشاره کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار