جزئیات بیشتری از Mi A2 شیائومی دردسترس قرار گرفت

c5b7a056d7ec73c3ef04339bb99437f4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات بیشتری از Mi A2 شیائومی دردسترس قرار گرفت

یک وب سایت لهستانی به تازگی جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند میان رده Mi A2 شرکت شیائومی منتشر کرد. این سایت پیش از ۲۴ جولای یعنی زمان رونمایی Mi A2 اطلاعات کاملی از این تلفن هوشمند را فاش کرد.

در ابتدا باید بیان کرد که تصاویر متعدد از زاوایای مختلف Mi A2 به بیرون درز کرده و آن را شبیه به گوشی هوشمند باکیفیت و رده بالا نشان می دهد. البته در عقب با دوربین دوگانه عمودی شباهتی به آیفون ایکس پیدا کرده است. اما در بخش جلو به مدل های دیگر اخیرا معرفی شده شیائومی شبیه است.

البته می توان طراحی این گوشی هوشمند را شبیه به Mi 6X اخیر نیز نسبت داد. در حقیقت درست همانند مدل پیشین Mi A2 مدل جهانی Mi 6X خواهد بود و برخلاف نسخه موردبحث تنها برای بازار چین نیست. برخی شرکت ها گوشی های هوشمند خود را در بازارهای مختلفی عرضه می‌کنند. همچنین باید بیان کرد که تفاوت هایی با نسخه اصلی داشته به شکلی که به جای MIUI ، سیستم عامل اندروید وان برای آن در نظر گرفته شد.

blankدر تصاویر اسمارتفون دارای دوربین دوگانه عمودی، فلاش LED و سنسور اثرانگشت بوده که در کنار صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸:۹ جالب توجه است.

براساس گزارش ها Mi A2 به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی Full HD+ ، حافظه رم ۴ گیگابایتی ، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری مجهز می باشد. Mi 6X با قیمت ۲۵۳ دلار در بازار چین عرضه می شود .

برای کسب اطلاعات کامل باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار