لپ تاپ شیائومی (Mi NoteBook Pro 15 (2020

3a5fc96a7f9c4204427b6b76b33fb75d
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لپ تاپ شیائومی (Mi NoteBook Pro 15 (2020

(Mi NoteBook Pro 15 (2020 لپ تاپ معرفی شده شرکت شیائومی است که شب گذشته از آن رونمایی شد. البته که این کمپانی چندی پیش لپ تاپ Mi NoteBook 14 را نیز معرفی کرده بود که به علت وزن ۱.۳۵ کیلوگرمی آن شهره شد. اما این کمپانی با معرفی لپ جدید خود محصولی متفاوت در کاربری را روانه بازار کرده است.

آنچه در این مراسم رونمایی برای مخاطبان جالب توجه بوده است، استفاده از پردازنده نسل دهم اینتل و همچنین قیمت مناسبی است که این شرکت برای این لپ تاپ در نظر گرفته است. البته که گرافیک استفاده شده در این دستگاه که MX350 انویدیا باشد نیز معرفی این دستگاه را هیجان انگیز کرده است.

همانطور که می دانید در حال حاضر با پیشرفت دنیای تکنولوژی روزانه کمپانی های بسیاری از محصولاتی رونمایی می کنند که به نسبت نیاز افراد کاربردی تر بوده و همچنین دارای وزنی هستند که برای آن ها قابل حمل باشد، بنابراین جمع این دو ویژگی در حوزه لپ تاپ ها بسیار مورد توجه کمپانی های معتبر است.

اما تفاوت (Mi NoteBook Pro 15 (2020 با برادر تازه وارد خود یعنی می نوت بوک ۱۴ در صفحه نمایشگری است که در مدل فعلی بزرگ تر از Mi NoteBook 14 است. در ادامه درباره جزییات این لپ تاپ بیشتر خواهید خواند:

Mi NoteBook Pro 15

بررسی سخت افزاری (Mi NoteBook Pro 15 (2020

در ابتدا باید بیان کنیم که این محصول بی شباهت با Mi NoteBook Pro 15 Enhanced Edition که در سال گذشته از سوی این کمپانی معرفی شد، نیست. همانطور که اشاره شد این دستگاه توسط یک پردازنده نسل دهمی اینتل تغذیه می شود که در دو نسخه عرضه شده است که مدل پایه آن از پردازنده I5-10210U و مدل قو تر آن از پردازنده i7-10-510U یهره مند است. گفتنی است که هر دو نسخه از این لپ تاپ ها از کارت گرافیکی که در بالا اشاره شد استفاده می کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که به نسب مدل پشین از این نظر برتر خواهند بود.

طراحی بدنه و نمایشگر

محصول (Mi NoteBook Pro 15 (2020 از کمپانی چینی شیائومی دارای یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از نوع LED بوده که وضوح تصویر ۱۰۸۰p را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است که پنل گفته شده توسط گوریلا گلس ۳ نیز محافظت می شود. در ارتباط با صفحه کلید این لپ تاپ باید بیان کنیم که نورپردازی های آن موجب شده ظاهر این لپ تاپ بسیار چشم نواز باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد (Mi NoteBook Pro 15 (2020 می توان به ایمن سازی آن توسط حسگر اثر انگشت تعبیه شده در تاچ پد نوت بوک اشاره کرد که می تواند فضای ایمنی را برای کاربران ایجاد کند .

در تصاویر منتشر شده از این لپ تاپ شاهد دو پورت USB-C و شیار ورود کارت SD هستیم و در طرف مقابل نیز دو پورت USB-A3.1، پورت HDMA و یک جک ۳.۵ به چشم می خورد.

اتصالات و راه های ارتباطی بی سیمی که برای این دستگاه تهیه شده وای فای ۵ و همچنین بلوتوث ۵ است.

Mi NoteBook Pro 15

قدرت باتری (Mi NoteBook Pro 15 (2020

(Mi NoteBook Pro 15 (2020 به یک باتری ۶۰ واتی مجهز است که می توان از آن نمایش ۱۷ ساعت ویدئو را داشت. علاوه بر این برای شارژ ۵۰ در صدی این باتری به ۴۰ دقیقه زمان نیاز است که از طریق پورت USB-C تغذیه می شود. یکی از ادعایی که در مراسم رونمایی به آن اشاره شده است این است که کاربران می توانند از همین پورت برای شارژ ۱۸ واتی گوشی هوشمند خود نیز بهره مند شوند.

حافظه (Mi NoteBook Pro 15 (2020

لپ تاپ می نوت بوک پرو ۱۵ دارای دو نسخه در کارت حافظه است که کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یک از آن دو را انتخاب کنند. در مدل I5-10210U شاهد ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه PCLe NAMe SSD  هستیم، اما در مدل i7-10-510U این لپ تاپ از ۱۶ گیگابایت حافظه و ۱ ترابایت حافظه داخلی برخوردار است.

قیمت و جمع بندی نهایی

وزن لپ تاپ این لپ تاپ ۲ کیلو گرم بوده که به نسبت مدل پیشین از وزن بیشتری برخوردار است. قیمتی که شیائومی برای این لپ تاپ در نظر گرفته برای نسخه پایه آن ۸۵۰ دلار و برای نسخه قوی تر ۱۰۰۰ دلار است که حال حاضر کاربران چینی می توانند آن را تهیه کنند.

منبع:gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار