افشا مشخصات شیائومی می پلی

6cd20c364e38591805a40e5a00058a73
زمان مطالعه: 1 دقیقه

افشا مشخصات شیائومی می پلی

شرکت شیائومی به تازگی تصاویر تیزری از محصول میان رده منحصربفرد آینده خود به نام Mi Play منتشر کرده است. این اسمارتفون اولین محصول شرکت چینی با طراحی ضدآب بوده و صفحه نمایش ناچ دارد.

به تازگی مشخصات سخت افزاری می پلی اولین گوشی هوشمند ضد آب شیائومی به بیرون درز کرد. براساس گزارش ها، محصول جدید کمپانی شیائومی به صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی Full HD + ، حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی دوگانه، سنسور اثرانگشت در بخش عقب، باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و چندی دیگر اشاره کرد.

blank

شایان ذکر است که محصول شیائومی از ۱۰ گیگابایت دیتا رایگان در سرور مجازی برخوردار است و این قابلیت به افراد اجازه می دهد تا اطلاعات خود را به راحتی ذخیره کنند.

ابعاد این میان رده ۱۴۷.۷۶×۷۱.۸۹×۷.۸میلیمتریست و وزنی ۱۵۰ گرمی دارد. پشتیبانی از شبکه ۴G VoLTEدوگانه، وای فای ۸۰۲.۱۱، بلوتوث ، GPS + GLONASS بخشی دیگر از ویژگی های می پلی است.

پیشتر نیز گوشی هوشمند ردمی ۷ پرو موفق به کسب تاییدیه TENAA شد و حال به نظر می رسد باید شاهد رونمایی یک میان رده جذاب دیگر موسوم به Mi Play باشیم.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا ۲۴ دسامبر منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار