پشتیبانی شیائومی ۱۱T پرو از شارژ سریع ۱۲۰ وات تایید شد

67d6612a0acbb86b95408e02c7daf50a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد جهانی شیائومی نزدیک است. شیائومی ۲۴ شهریورماه که برابر با ۱۵ سپتامبر است قصد دارد رویداد جهانی خود را برگزار کند. در این رویداد قطعاً قرار است از چند محصول خود رونمایی کند و آن را به کاربران و علاقه‌مندان خود معرفی نماید. این روزها در شبکه‌های اجتماعی اخبار بسیار زیادی را درباره شیائومی  ۱۱T مشاهده می‌کنید که همه آن‌ها فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی را در این مدل از گوشی شیائومی تایید کرده‌اند.

اخبارهای گذشته حاکی از آن بود که شیائومی در رویداد ۲۴ شهریور ماه خود قصد دارد سری می پد ۵ و T11 خود را معرفی و رونمایی کند. شرکت شیائومی هنوز جزئیات کامل از می پد ۵ منتشر نکرده، با این وجود درباره آن تبلیغ کوتاهی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. همچنین این شرکت تایید کرده است که T11 پرو خود را به بازار عرضه خواهد کرد. این تبلیغات نشان می‌دهد که T11 پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اگر قصد داشته باشید این تبلیغ را همین ساعت برروی شبکه‌های اجتماعی شرکت شیائومی مشاهده کنید، امکان‌پذیر نیست چراکه این تبلیغ توسط کمپانی پاک شده است. اما برخی کاربران این تبلیغ از شیائومی را ذخیره و امروز آن را منتشر کرده‌اند.

براساس اخبار، شیائومی مدل T11 و T11 پرو از پنل OLED بهره می‌برد. وضوع تصاویر در این گوشی هوشمند فول اچ دی پلاس خواهد بود و همچنین نرخ تازه‌سازی در آن برابر با ۱۲۰ هرتز است. به احتمال زیاد هم نسخه استاندارد و هم پرو از یک چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره ببرند. البته ناگفته نماند که برخی شایعات از وجود اسنپدراگون ۸۸۸ خبر می‌دهند. به احتمال زیاد گوشی هوشمند شیائومی T11 دارای دوربین سه‌گانه باشد. سنسور اصلی در این گوشی احتمالاً برابر با ۶۴ مگاپیکسل بوده. اما در نسخه پرو انتظار می‌رود سنسور گوشی برابر با ۱۰۸ مگاپیکسل باشد.

انتظار می‌رود شیائومی هر دو مدل این گوشی را با رم ۸ و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار کند. ظرفیت باتری در این گوشی احتمالاً برابر با ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طراحی هر دو مدل این سری باید یکسان باشد. شیائومی به احتمال زیاد این گوشی را در سه رنگ آبی، خاکستری و سفید به بازار عرضه خواهد کرد. این رنگ‌ها براساس تصاویر رندری است که چندی پیش توسط این شرکت منتشر شد. در رویداد جدید این شرکت باید منتظر رونمایی و جزئیات بیشتر بود.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار