قیمت و زمان فروش گلکسی ویو ۲ سامسونگ مشخص شد

635c68d5bdd424f4f54a8b8cd1e5bfa0
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی ویو ۲ یکی از جدیدترین تبلت های سامسونگ است که یکی دو روز گذشته شاهد درز برخی از مشخصات آن بودیم و حتی وب سایت AT&T این مشخصات را تصدیق کرد. امروز شاهد انتشار زمان عرضه‌ی این دستگاه و قیمت آن هستیم.

بر اساس گزارش های موجود گلکسی ویو ۲ به طور رسمی به صورت آفلاین و آنلاین از تاریخ ۲۶ آپریل به فروش خواهد رسید،‌ این دستگاه در AT&T به صورت ۲۰ ماهه قسطی و برای هر ماه ۳۷ دلار در دسترس خواهد بود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که قیمت آن چیزی در حدود ۷۴۰ دلار خواهد بود.

گلکسی ویو ۲ به عنوان جانشنی بر گلکسی ویو می‌آید و دارای تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۴ می‌باشد که در کنار رم ۳ گیگابایتی قرار گرفته است. همانطور که پیش از این هم می‌دانستیم این تبلت دارای یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی است که دارای کیفیت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل است و انرژی خود را از یک باتری قدرتمند ۱۲۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند. این واقعا یک باتری فوق العاده است.

این دستگاه اندروید اوریو نسخه‌ی۸.۱ را اجرا خواهد کرد و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بر روی آن تعبیه شده است. این دستگاه از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می‌کند و حافظه‌ی داخلی آن در حالت پیش فرض ۶۴ گیگابایت است که البته از طریق حافظه‌ی جانبی قابل افزایش است. این دستگاه دارای چهار بلندگوی دالبی، تلوزیون مستقیم و دریافت تماس از طریق سایت AT&T خواهد بود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار