شرکت Honor گوشی Honor Play را معرفی میکند

c33d4b6b565d44e7be4e4b044c30050d
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دیجی دو – شرکت Honor  روز پر مشغله ای داشت امروز، این شرکت یک تکنولوژی انقلابی GPU Turbo را معرفی کرذ. و سپس اولین گوشی هوشمندی را معرفی کرد که از این تکنولوژی بهره میبرد. این دستگاه Honor Play نام دارد.

همانطور که از نام این دستگاه پیداست نشان میدهد که این تکنولوژی برای بالا بردن کیفیت بازی میباشد و این دستگاه نیز قرار است کیفیت بازی خیلی خوبی را به کاربران خود عرضه کند.  در واقع سخت افزار به کار رفته در این دستگاه یک سخت افزار پایه ای و استاندارد است. و چیزی که باعث میشود این دستگاه در بازی فوق اعاده باشد در واقع تکنولوژیه  GPU Turbo است.

خواص Honor Play

پیش از اینکه بخواهیم مشخصات فنی اولیه این دستگاه را بیان کنیم اجازه دهید نگاهی به ویژگی های Honor Play بیندازیم..

در واقع گوشی پرچم دار جدید شرکت Honor  از پایه برای بازی عرضه شده است.  این اولین دستگاه این کمپانی است که به تکنولوژی GPU Turbo مجهز است.  درواقع این تکنولوژی با بهره گیری از بالا بردن عملکرد گرافیکی قادر است تا کارایی گرافیکی را تا ۶۰% افزایش دهد و این در بازی ها عالی است. این ویژگی باعث ارائه یک بازی عالی در این دستگاه میشود. این دستگاه میتواند کارایی هم اندازه پرچم دارانی چون Xiaomi Mi 8, iPhone X و Mi Mix 2S را ارائه دهد. این دستگاه تجربه بازی ها را تغییر خواهد داد. گوشی Honor Play به وسیله این تکنولوژی به شما تجربه نمایش ۴D را نیز عرضه میکند.

حتی شما میتوانید از بازی های ۴D در این دستگاه بهره مند شوید، چرا که Honor Play قادر است عکس ها،انفجارها و زمین لرزه ها را تشخیص دهد. علاوه بر اینها شما صدای ۳D را از بلندگوهای این دستگاه خواهید شنید که تجربه جدیدی از بازی را به شما میدهد و شما میتوانید دقیقا زاویه شلیک را تعیین کنید. همچنینی گزارش شده که این دستگاه دارای فیلمی خاص است که به شما این امکان را میدهد تا در زیر نور بازی کنید.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

مشخصات فنی

در حال حاضر این دستگاه به همراه مشخصات استاندارد می آید …

گوشی  Honor Play دارای یک صفحه نمایش بزرگ و مناسب بازی با اندازه ۶.۳ اینچ است، که دارای کیفیت فول اچ دی پلاس است و از رزولوشن تصویر ۲۳۴۰*۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی میکند. همانند گوشی آیفون ایکس این دستگاه در بالای نمایشگر خود دارای notch  میباشد. برخلاف دیگر گوشی های این کمپانی ، Honor Play دارای پشتی فلزی است و خطوط آنتن آن U شکل است. بر روی پنل پشتی دوربین های دوگانه تعبیه شده اند و حسگر اثر انگشت درست زیر آنها و در مرکز دستگاه قرار گرفته است.  این دستگاه در سه رنگ بنفش، آبی شفقی و  سیاه تیره عرشه خواهد شد.

پردازشگر

گوشی Honor Play مجهز به پردازشگر Kirin 970 است که در کنار آن دو پیکربندی از رم وجود دارد. این دستگاه در دو مدل ۴ گیگ رم  ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگ رم ۶۴ گیگ حافظ داخلی در دسترس خواهد بود که البته به شما این امکان داده شده است که حافظه داخلی آن را تا ۲۵۶ گیگ افزایش دهید. دوربین دوگانه پشتی دارای یک سنسور اولیه ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم تصویر F/2.2 میباشد. که در کنار سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4  قرار گرفته است. در قسمت جلویی و  بر روی notch  این دستگاه یک دوربین جلو تعبیه شده است که دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است و دیافراگم آن F/2.0 است. از مهمترین ویژگی های این دوربین میتوان به هوش مصنوعی و ژست های AR اشاره کرد. از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد>>

  • باتری با ظرفیت ۳۷۵۰ میلی آمپر که شارژ کامل یک روز شما را ارائه میدهد
  • دارای حسگر های مجاورت، ژیروسکوپ، شتب سنج و سنسور نو محیط
  • اجرای واسط کاربری EMUI 8.2 بر مبنای اندروید ۸.۱
  • پردازنده هشت هسته ای
  • دو سیم کارته مجهز به GSM
  • فلش های LED پشتی
  • وای فای نسخه ac
  • بلوتوث نسخه ۴.۲
  • پشتیبانی از GPS
  • وزن ۱۷۶ گرم

blankدسترسی و قیمت

گوشی Honor Play ارازان تر از گوشی پرجمدار Honor 10 است. این دستگاه از قیمت ۳۱۲ دلار برای مدل ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی شروع میشود. در حالیکه مدل ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی آن تنها ۳۷۵ دلار است. این دستگاه دارای یک نسخه اختصاصی برای بازی است که Honor Play Cool نام دارد و دارای طراحی پشتی مخصوص بازی است و قیمتی برابر با ۳۹۰ دلار دارد. نسخه های پایه این دستگاه از ۱۱ ماه ژوئن سال جاری در چین به فروش میرسند. در حالیکه نسخه Honor Play Cool آن در ماه جولای عرضه خواهد شد.

 دیجی دو

شرکت هواوی یکی از بهترین شرکت هایی است که انتظار میرود آینده خوبی پیش رو دارد

شما میتوانید بهترین های برند هواوی را از دیجی دو با اطمینان خرید کنید

وب سایت ما عرضه کننده بهترین های دنیای موبایل به شما

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار