سامسونگ برای آیفون های ۲۰۱۹ پنل اولد ارزان قیمت تولید می کند

f9cca29df310b409edca4859abd0d6d2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ از سال گذشته به تامین کننده اصلی پنل صفحه نمایش آیفون های اپل تبدیل شده و مدل های ۲۰۱۸ نیز دارای پنل صفحه نمایش همین شرکت هستند. اما یکی از معایب این پنل ها هزینه تولید بالا آنهاست و همین امر اپل را با مشکلاتی مواجه ساخت.

حال به نظر می رسد اپل سفارشی به سامسونگ داده و درخواست کرده تا در سال ۲۰۱۹ پنل های اولد ارزان تری برای آیفون ها تولید کند. البته کاهش هزینه به معنای کیفیت نامطلوب پنل نیست و گوشی سامسونگ از پنل Y-Octa که فناوری لمسی درون سلولی برای آن در نظر گرفته می شود، بهره می گیرد.

پیشتر اسمارتفون های گلکسی نوت ۹، اس ۹ پلاس و اس ۹ با چنین پنلی روانه بازار شدند. پنل جدید Y-Octa علاوه بر هزینه کمتر، ضخامت باریک، وزن سبک و برخی ویژگی های مثبت دیگر خواهد داشت. با این حساب می توان انتظار داشت آیفون XS MAX سال آینده دارای قیمت مطلوب و بهتری خواهد بود.

براساس گزارش های پیشین، اپل پیشتر پنل Y-Octa را از سوی سامسونگ دریافت کرده بود اما پشیمانی آن موجب شد تا این پنل ها به کار گرفته نشوند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا سال ۲۰۱۹ منتظر ماند. سالی که اسمارتفون های بزرگی از راه می رسند و باید انتظارات را بیشتر از سال های قبل کرد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی ها آیا چنین پنل صفحه نمایشی را برای نسل بعدی آیفون به کار می گیرند یا خیر. در صورت به کار گیری باید انتظار داشت که محصول بعدی از ضخامت باریکی برخوردار باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار