بررسی گوشی هوشمند آنر ویو ۲۰ هواوی

821390d1f09fe3a3f7ec3bf81845f65c
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گوشی هوشمند آنر ویو ۲۰ یگی از اولین پرچمداران سال ۲۰۱۹ می‌باشد که سال جدید را با یک نمایش کامل شروع کرده است. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به همراه حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت و یک صفحه نمایش پانچ، چیزی نبوده که ما همیشه به طور نرمال از شرکت آنر انتظار داشته باشیم.

شرکت هواوی اغلب گوشی های خود را با قیمت های پایین تری عرضه می‌کند که همین امر موجب تحت فشار قرار گرفتن شرکت های اپل و سامسونگ شده است. مطمئن باشید که این پرچم دار جدید برخی از ویژگی های اصلی گوشی هواوی میت ۲۰ پرو را به ارث خواهد برد. این در حالی است که احساس و نحوه کار با آن همچون تاپ ترین گوشی های جدید خواهد بود.

عرضه‌ی آنر ویو ۲۰

گوشی هوشمند آنر ویو ۲۰ برای اولین بار در چین عرضه شد که آن را V20 می‌نامند. این عرضه در روزهای پایانی ۲۰۱۸ انجام شد. بقیه‌ی دنیا مجبود نیستند مدت زمان زیادی را صبر کنند تا دوباره متولد شدن ویو ۲۰ را ببینند. این دستگاه در تاریخ ۲۲ ژانویه معرفی شد و هم اکنون در لیست فروش آمازون هند قرار دارد.

ویو20

قیمت گذاری

در حال حاضر قیمت ویو ۲۰ در انگلستان از ۴۹۹ یورو برای مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگ رم آغاز می‌شود که تصدیق شده است. ما به طور دقیق نمی‌دانیم که آیا این دستگاه به زودی در ایالات متحده آمریکا و استرالیا عرضه خواهد شد یا خیر. اگر هم قرار باشد این دستگاه در دو مارکت عرضه شود ما هنوز قیمت آن را در هر دو مارکت نمی‌دانیم.

طراحی

این روزها اغلب گوشی ها با پشت شیشیه‌ای ساخته می‌شوند. این در حالی است که آنر سعی دارد که گوشی های مقرون به صرفه‌ای با بهترین طراحی بسازد. آنر در طراحی ویو ۲۰ از یک استایل جدید استفاده کرده است. این روزها واکنش نور در زیر لایه‌های شیشه‌ای رایج شده است. اما این یک الگوی شورون است که به نظر می رسد به پایین سوکت شارژ اشاره دارد. در طراحی ویو۲۰ از گرادیان رنگی نیز استفاده شده است که آن را یباتر جلوه می‌دهد. به طور معمول گوشه‌های ویو ۲۰ آبی تاریک هستند و به سمت مرکز آن هدایت می‌شوند.

  • طراحی درخشان
  • نسبت زیاد بدنه به صفحه
  • جک ۳.۵ میلی متری هدفون

صفحه نمایش

آنر ویو ۲۰ دارای یک صفجه نمایش ۶.۴ اینچی است که دارای رزولوشن ۱۰۸۰*۲۳۱۰ پیکسل می‌باشد. این یک LCD به جای OLED است و تراکم پیکسل حتی نزدیک به Galaxy Note 9 نیست. اما در این قیمت، واقعا مهم نیست. شفافیت عالی است، و اگر شما می خواهید رنگ فوق العاده روشن و معمولی با OLED مرتبط باشد، می توانید آن را داشته باشید. پروفایل های رنگی معمولی و واضح در تنظیمات ارائه شده است.

صفحه نمایش آنر ویو 20

بخاطر نوع ال سی دی، کاهش نور در زاویه نسبت به نمایشگر  OLED  گوشی OnePlus 6T بیشتر است و کنتراست هم خوب نیست. با این حال، نمایشگر  ویو ۲۰ نسبت به قیمیت که برای آن تعیین شده است مناسب است و به طور معمول، هیچ کمبود آشکاری در مقایسه با هیچ گوشی وجود ندارد.

باتری و دوربین

در آنر ویو ۲۰ یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تعبیه شده است که می‌تواند انتظارات شما را از یک گوشی سطح بالا پاسخگو باشد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت شارژ سریع (۱ ساعت و ۱۲ دقیقه برای شارژ کامل) و پورت C برای شارژر می‌باشد. اگر شما در یک روز به طور معمول چندین ساعت پادکست گوش کنید، با چندین شبکه‌ی اجتماعی کار کنید و از واتس اپ هم زیاد استفاده کنید با هم در پایان روز ویو ۲۰ حدود ۴۰٪ از شارژ خود را نگه داشته است. این عالی است و به این معناست که یک بار شارژ می‌تواند شما را دو روز تامین کند.
دوربین ویو20
آنر ویو ۲۰ دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است، که داری قابلیت سه بعدی می‌باشد. دوربین سلفی به کار رفته در این دستگاه ۲۵ مگاپیکسل است که می‌توان گفت واقعا عالی است.

نرم افزار

ویو ۲۰ شامل اندروید ۹.۰ و رابط کاربری Magic UI 2.0 است که در آن برنامه های زیادی نصب شده است که برای شما مفید هستند. نسخه شخصی Honor از نرم افزار EMUI که در گوشی های Huawei استفاده می شودبهره می‌برد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار