باگ جدیدی در صفحه نمایش خارجی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳  ۵G رویت شد

4aaa3c38c3413bff1c3fd8082983e363
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش گیزچاینا تیم XDA یک از باگ های موجود در گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ ۳۵G  را که مربوط به صفحه نمایش خارجی آن می شود را کشف و بازگو کرده است. در ادامه خبر با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این رابطه بدست آورید.

همانگونه که مطلع هستید اخیرا شرکت سامسونگ گوشی هوشمند تاشو GALAXY Z Flip3 5G را در دسترس کاربران قرار داده است. طراحی این گوشی همچون نسل قبلی انجام شده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر خارجی ۱.۹ اینچی در بخش پشتی است که کاربرد هایی از جمله نشان دادن آب و هوا، اعلان ها ، موسیقی و در کنار آن ها عکسبرداری دارد. حالا خبر های منتشر شده از سوی تیم XDA مبنی بر این است که این نمایشگر کوچک زد فلیپ ۳ یک باگ دارد و آن باگ را اینگونه تشریح کرده است که مرورگر GeckoView لازم است اجرا شود تا اینکه بتوان به سفارشی کردن مرور ها و ویجت های صفحات وبدسترسی پیدا کرد. این باگ یاد شده هیچ نیازی به روت بودن گوشی ندارد اما برای اجرای آن باید برنامه ای با نام Samsung Health را حذف کرد.

این نکته نیز قابل ذکر است که از این باگ و یا آسیب پذیری مذکور می توان با کمک ویجت های سفارشی برای مرور در صفحات وب بهره برد؛ اما دیگر در این نمایشگر کوچک نمی توان به صفحه کلید دسترسی داشت و یا اینکه اطلاعاتی را ذخیره کرد. کره ای ها باید در به روزرسانی های بعدی این باگ را از بین ببرند و در غیر این صورت باید راه هایی را برای بهره بردن از آن پیشنهاد دهند.

گوشی تاشو زد فلیپ ۳  ۵G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. در پنل جلویی این گوشی یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی وجود دارد و در پنل پشتی دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید است. پردازش اطلاعات این دستگاه بر عهده ی یک تراشه از شرکت کوالکام است با نام اسنپدراگون ۸۸۸، از جهت فضای ذخیره سازی دارای ۲۵۶ و یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی است که یک رم ۸ گیگابایتی می تواند آن را دنبال کند. این نیز گفتنی است که وظیفه ی تامین انرژی این گوشی را یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری بر عهده دارد. از جهت فناوری های ارتباطی مجهز به وای فای ۶E، بلوتوث ۵.۲ و NFC است. در مورد مقاومت این دستگاه سامسونگ باید بگوییم که دارای گواهی IPX8 است که این اعداد نشان می دهد گوشی مذکور در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

منبع: gizchina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار