جزئیات احتمالی سری شیائومی ۱۲S لو رفت

جزئیات احتمالی سری شیائومی ۱۲S
زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات احتمالی سری شیائومی ۱۲S ، طبق اطلاعاتی که مدتی قبل به‌دست‌آمده بود، شیائومی در حال کار بر روی گوشی جدید پرچم‌دار خود به نام سری شیائومی ۱۲S است. این سری شامل دو مدل Xiaomi 12S  و Xiaomi 12S Pro می‌شود. حالا بر اساس جدیدترین گزارش افشاگر چینی Digital Chat Station  برخی از مشخصات فنی احتمالی این دو گوشی مشخص شده است.

طبق شایعات به نظر می‌رسد گوشی شیائومی ۱۲S  از نمایشگری خمیده بهره می‌برد. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD است که دوربین سلفی نیز به شکل پانچ هول در بالای صفحه قرار گرفته است. در پنل پشتی این گوشی هم دوربین سه‌گانه قرار دارد که لنز اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی به الگوریتم جدیدی مجهز خواهد بود که تجربه عکاسی را بهبود می‌بخشد.

شیائومی 12S

شیائومی ۱۲S

علاوه بر این، مشخصاتی هم از شیائومی ۱۲S پرو به‌دست‌آمده است که نشان می‌دهد این گوشی از نمایشگر ۲K بهره می‌برد. به‌احتمال زیاد قلب تپنده این سری از گوشی‌ها تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود. البته طبق گزارش به‌دست‌آمده، نسخه پرو با دو مدل تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس و تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ روانه بازار خواهد شد. به همین دلیل این گوشی می‌تواند اولین پرچم‌دار شیائومی باشد که با تراشه مدیاتک عرضه می‌شود.

در اخبار مرتبط، سه گوشی جدید شیائومی با شماره مدل‌های ۲۲۰۳۱۲۱C، ۲۲۰۶۱۲۳SC و ۲۲۰۶۱۲۲SC دارای گواهینامه CMIIT هستند. انتظار می‌رود سری شیائومی ۱۲S به ترتیب با نام‌های Xiaomi 12 Ultra، Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro در چین عرضه شوند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار