ال جی با گوشی رول شدنی به میدان می آید

341537b753c5beb996a9ff2284552dbf
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تغییر ظاهری گوشی های هوشمند یکی دیگر از نقاط اتکای کمپانی های سازنده برای به بروزرسانی محصولاتشان است. از این رو گوشی های پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ را می بینیم که با استفاده از قابلیت تاشونده نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را به رخ می کشند. گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ از این دست گوشی ها در کمپانی سامسونگ هستند. حال برند ال جی تلاش کرده با ارائه گوشی رول شونده خود در این میدان حرفی برای گفتن داشته باشد. در واقع می توان گفت رقیب فعلی سامسونگ در این مدل از گوشی ها، برند ال جی خواهد بود. البته دیگر کمپانی های سازنده گوشی هوشمند از این رقابت جا نخواهند ماند و هم اکنون نیز زمزمه های از ساخت چنین گوشی هایی از این کمپانی ها به گوش می رسد.

اما این کمپانی وعده داده در سال آینده میلادی از گوشی جدید خود با قابلیت رول شن رونمایی خواهد شد. بنابراین امکان دار برخی اطلاعات فاش شده از این گوشی ها با نتیجه نهایی کمی تفاوت داشته باشد. اسم رمزی که برای این گوشی به کار گرفته شده کد B است، اما هنوز درباره نام اصلی آن حرفی به میان نیامده است.

صفحه نمایشگر در مدل جدید ال جی

با توجه به اینکه ال جی دیسپلی که نام تولید کننده تولیدات صفحه نمایش این برند است، اما گمان می رود که الجی برای ساخت نمایشگر این گوشی منحصر به فرد خود، از تولیدات زیر شاخه اش استفاده نکند. با این حال تصور می شود که نمایشگر BOE برای این گوشی در نظر گرفته شود تا در هزینه نهایی آن صرفه جویی شود.

ال جی

این گوشی هوشمند که تا به این لحظه به تولید محدود در نمونه اولیه رسیده است باید راه طولانی را طی کند تا بتواند به تولید انبوه دست یابد. با وجود اینکه تا کنون از این کمپانی شاهد نوآوری و خلاقیت نبوده ایم، اگر تولید این محصول آغاز شود ممکن است بازار گوشی های هوشمند را دگرگون سازد. در واقع می توان ادعا کرد که ال جی می خواهد سکوت طولانی مدت خود را با ارائه محصولی خارق العاده بشکند.

باید منتظر ماند تا زمان رونمایی از این محصول فرا رسد. البته حدس زده می شود با وجود صفحه نمایشگر رول شدنی این مدل هزینه نهایی آن بسیار بالا باشد. بنابراین الجی باید برای ارائه قیمت معقول در دیگر امکانات این گوشی تخفیف قائل شود.

مدل های جدیدتر ال جی

علاوه بر این محصول ال جی خبر از رونمایی یک پرچمدار دیگر در کنار این مدل خبر داده است. لذا تصور می شود که سال ۲۰۲۱ سال پرباری برای این کمپانی باشد. ناگفته نماند که محصول دیگر ال جی از ویژگی تا شدنی و یا رول شدنی برخوردار نخواهد بود. از سویی دیگر شایعاتی وجود دارد که این کمپانی در برنامه خود ساخت یک گوشی افقی را نیز در نظر خواهد داشت. با همه این تفاسیر باید منتظر ماند تا رسانه های رسمی این کمپانی زبان به افشای مشخصات کامل محصولات خود باز کنند و پرده از ابهامات  کنار زنند. بی شک طرفداران این برند منتظر شنیدن خبر های خوبی از برند محبوب خود هستند. برای نکته آخر به گفته ال جی می پردازیم که ادعا کرده برای نامگذاری محصولات خود از اعداد و ارقام استفاده نخواهد کرد و برای اولین بار می خواهد نام های منحصر به فردی برای آن ها تعین کند. نام رمزی گوشی های ال جی که اشاره شد ولوت، Rainbow و wing خواهند بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار