ال جی تولید گوشی را در کره‌ی جنوبی متوقف می‌کند

a4c71e95b9672da353e2b1d6d3687bef
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی در نظر دارد تا شرکت ساخت گوشی های هوشمند خود را در کره‌ی جنوبی متوقف کند و بر اساس گزارش های مشروح می‌خواهد آن را به ویتنام منتقل کند. اصل این خبرها از یک منبع ناشناخته در خبرگزاری پونگاپ می‌آید و ادعا می‌کند که شرکت ال جی با این انتقال قصد کاهش هزینه‌های تولید را دارد.

شرکت ال جی در وضعیت مناسبی نیست و زیان های زیادی داده است، امید دارد که با این انتقال بتواند از ادامه‌ی این زیان ها جلوگیری کند.

همانطور که در بالا گفته شد این اخبار خیلی هم دور از انتظار نیست و شنیدن آن ها دور از ذهن نبود، ال جی جایگاه خود را از دست داده است و چند سالی است که شرکت های چینی در رقابت بازار پیروز شده‌اند و توانسته‌اند این شرکت را از گود خارج کنند. حتی اگر این شرکت می‌توانست بر سایر رقبای چینی خود فائق آید هرگز نمی‌توانست از زیر سایه‌ی شرکت سامسونگ خارج شود. این شرکت آخرین دستگاه خود را با نام ال G8 با اینکه از نظر تکنیکی و سخت افزاری عالی بود،‌ در زیر فشار فراوان عرضه کرد.

با توجه به آنچه گفته شد شرکت ال جی بعید است که بتواند به بازارهای موجود برسد و در آن ها رقابت کند، بنابراین انتظار می‌رود به زودی از برخی مارکت ها دوری کند و خارج شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار