مشخصات گلکسی زد فلیپ ۳ و تصاویر رندر جدید آن منتشر شد

ac70bf6a41f4f64eb1b7904b4c004bcf
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حالا که زمان کمی به مراسم آنپکد گلکسی باقی مانده است، تصاویری رندر از گوشی هوشمند تاشو و منعطف شرکت سامسونگ منتشر شده است، که مشخصات این گوشی را به خوبی بیان می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اخبار تازه تری را در رابطه با گوشی گلکسی زد فیلیپ ۳ در اختیارتان قرار دهیم.

به نقل از خبرگزاری های معتبر؛ گلکسی زد فلیپ ۳ در مقایسه با مدل قبلی خود عملکرد بسیار قوی تری خواهد داشت چرا که به تراشه ی اسنپدراگون ۸۸۸ شرکت کوالکام مجهز شده است که پردازش اطلاعات را به خوبی انجام خواهد داد. این دستگاه دارای یک نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ و یک نمایشگر خارجی بارزولوشن ۲۶۰ در ۵۱۲  که رفرش ریت آن ها ۱۲۰ هرتز است که با این میزان نرخ نوسازی می تواند انواع انمیشن و بازی ها را با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه به صورت روان به نمایش بگذارد. که پردازش همه این موارد بر عهده چیپست اسنپدراگون است، که یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی آن را تامین خواهد کرد.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 3کمپانی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ را به  ۱۲۸و ۲۵۶  گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است که یک رم ۸ گیگابایتی می تواند در کنار قرار گیرد .  دوربین اصلی این دستگاه تاشو ۱۲ مگاپیکسل است که دریچه دیافراگم آن f/1.8 است که از سیستم لرزشگیر OIS و یک دوربین ۱۲مگاپیکسلی اولتراواید نیز بهره می برد. بر روی صفحه نمایش داخلی این دستگاه یک حفره وجود دارد که دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در آن قر ار گرفته است.

طبق تصاویر رندری که از این گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شده است، در پنل پشتی یک ماژول دوربین دوگانه وجود دارد، گفته می شود که محافظت از این پنل با لایه ای از گوریا گلس ویکتوس است. دکمه ی تنظیم صدا ی دستگاه مذکور در لبه ی سمت راست و درگاه USB-C و بلندگو در پایین بدنه تعبیه شده اند. اینگونه که مشخص است گلکسی زد فلیپ ۳ از حاشیه ی نازکتری در اطراف صفحه نمایش برخوردار است. لولاهای آن باز طراحی شده و به صورت مکرر مورد آزمایش قرار گرفته است سامسونگ این تخمین را زده است که این لولاها تا ۵ سال بدون هیچ گونه خرابی قابل استفاده قرار گیرد و در برابر هر آسیبی مقاوم باشد.

اخبار مختلف گویای این است که؛ این دستگاه از جهت نرم افزاری از نسخه اندروید ۱۱ و One UI 3.1 پشتیبانی می کند، این در حالی است که چندی بعد از معرفی این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۲ ارائه شد. در رابطه با سایر ویژگی های این گوشی منعطف باید بگوییم که دارای حسگر اثر انگشت جانبی، مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، توان پشتیبانی از دو سیم کارت و یک سیم کارت الکترونیکی است. دارای ۱۸۳ گرم وزن است که ابعاد و اندازه آن در زمان باز شدن به ۶.۹ در ۱۶۶ در ۷۲.۲ میلی متر می رسد. تصاویر رندر گلکسی زد فلیپ ۳ به رنگ مشکی منتشر شده است اما گفتنی است که این موبایل هوشمند به رنگ های خاکستری، بژ و بنفش نیز عرضه خواهد شد. مدیران شرکت سامسونگ قیمت گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ را ۱۰۹۹ دلار اعلام کرده اند که تا تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار