اسمارتفون های آینده هوآوی بدون اسلات کارت میکرو اس دی

de34ef4ab212d0faf171c81b666faa4b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اسمارتفون های آینده هوآوی بدون اسلات کارت میکرو اس دی

اخیرا مشخص شد که ایالات متحده هواوی را به اتمام جاسوسی تحریم کرده است. تحریمی که براساس آن این کمپانی نمی تواند از محصولات شرکت های امریکایی استفاده کند. موضوعی که اگرچه اجرا شدن آن با تعویض ۹۰ روزه رو به رو شد، اما همچنان شرکت ها در حال محروم کردن هوآوی هستند.

به تازگی انجمن SD که به هر اسمارتفونی لایسنس برخورداری از اسلات کارت میکرو اس دی اهدا می کنند، همکاری خود را با هوآوی قطع کرده است. از همین رو محصولات آینده هوآوی نمی تواند از اسلات کارت میکرو اس دی برخوردار باشد.

البته پیشتر نیز گوگل هوآوی را تحریم کرده و از این رو محصولات آتی کمپانی نمی توانند با اندروید همراه شوند. موضوعی که هوآوی را برآن داشت تا سیستم عامل بومی و اختصاصی خود را تحت توسعه قرار دهد. شاید هوآوی از لیست انجمن اس دی حذف شده اما نماینده هوآوی در گفتگو با یکی از رسانه ها بیان داشت که همچنان از اسلات کارت میکرو اس دی برای محصولات آتی بهره خواهد گرفت.

هوآوی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چینقرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است. هوآوی بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶٪ درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند.[۳][۴] این شرکت حدود ۲۰ مؤسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرد.[۵][۶]و در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی ۳ دوربین جهان را به نام p20pro به بازار جهانی عرضه کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار