Honor 7X هوآوی در راه است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی سال گذشته گوشی هوشمند میان رده Honor 6X را معرفی کرد که به عنوان یک مدل آنر طراحی باکیفیتی داشته و با مشخصات مناسبی همراه شده بود.

حال شرکت چینی قصد داشته بزودی Honor 7X را با مشخصات بهبودیافته معرفی کند. اسمارتفونی که انتظار می رود در طراحی شباهتی به Honor 6X داشته اما جذاب به شمار رود.

از مشخصات شایعه شده باید به صفحه نمایش ۵.۹ اینچی FHD، پردازنده کایرین ۶۵۹ هشت هسته ای، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا اشاره کرد.

البته  Honor 7X در دو مدل ۳ گیگابایتی/۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی/۶۴ گیگابایتی به فروش می رسد. قیمت نسخه ۳ گیگابایتی ۳۰۰ دلار و نسخه ۴ گیگابایتی به ۳۱۵ دلار می رسد. با این حساب اختلاف قیمت بین دو نسخه Honor 7X بسیار نیست و هر دو مدل قابل توجه و کارآمد هستند.

انتظار می رود در ۱۱ اکتبر شرکت هوآوی Honor 7X را معرفی کند و مدتی بعد نیز با قیمت موردبحث روانه بازار کند. به هرحال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود چینی ها چه برنامه ای برای محصول آینده دارند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار