انتشار جزئیات جدید از اچ تی سی U12+

14d81b3ab7c711880612f65d91b9c1e8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار جزئیات جدید از  اچ تی سی U12+

سال ۲۰۱۷ را نباید سال خوبی برای HTC دانست. این شرکت در سال گذشته با بحران های مالی رو به رو شد و حتی بخش توسعه دهندگان اسمارتفون های گوگل را تحت تملک این کمپانی قرار داده است. همچنین درصد بالایی از کارکنان خود را برای افزایش سود عملیاتی اخراج کرده اما با تمامی این بحران ها شرکت تایوانی قصد داشته با قدرت به راه خود در این زمینه ادامه دهد. به گزارش VentureBeat به نقل از ایوان بلس ، شرکت HTC در سال جاری U12+ را معرفی خواهد کرد و حتی برخی جزئیات سخت افزاری آن را آشکار کرد.

به گفته بلس، HTC این گوشی هوشمند را از این رو پلاس نامید تا به رقیبی برای گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ تبدیل شود. اسمارتفونی با صفحه نمایش ۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۹۶۰ پیکسلی که در برابر گلکسی اس ۹ پلاس با نمایشگر ۶.۲ اینچی AMOLED قرار می گیرد.U12 +  از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و باتری ۳۴۲۰ میلی آمپری مجهز است تا با دیگر مدل های موجود در بازار هماهنگ باشد.

در بخش دوربین U12+ دارای دوربین ارتقا یافته بوده به شکلی که از دوربین دوگانه سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوریبن دوگانه ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی در عقب برخوردار است. در قسمت عقب فلاش LED و سنسور اثرانگشتی را می توان مشاهده کرد. همچنین فناوری Edge Sense نیز در مدل جدید به نسخه دوم ارتقا پیدا خواهد کرد تا افراد با فشردن حاشیه نمایشگر به کنترل دستگاه بپردازند.

به دلیل مشکلات مالی اچ تی سی احتمالا تنها U12+ را معرفی خواهد کرد. انتظار داریم بزودی شرکت اچ تی سی اطلاعات کاملی پیرامون این گوشی هوشمند پرچمدار سال ۲۰۱۸ خود منتشر کند تا از حقیقت سردربرآوریم و جزئیات دقیقی پیرامون محصول موردنظر کسب کنیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار