احتمالا گلکسی فولد بعدی از دو طرف تا خواهد شد

31380c42ee878eed6f4209b470735395
زمان مطالعه: 1 دقیقه

احتمالا گلکسی فولد بعدی از دو طرف تا خواهد شد

با اینکه در این چند روز اخیر اولین گوشی تاشوی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی فولد از نظر لولا و نمایشگر دچار مشکل شده است و این کمپانی تمامی گوشی‌های گلکسی فولدی که در اختیار رسانه‌ها برای تست قرار داده بوده را جمع‌آوری کرده تا به مشکلات آن رسیدگی کند درحالی که تاریخ عرضه آن هم مشخص نیست، احتمالات و شایعات جدیدی در این زمینه که قرار است گوشی‌های هوشمند گلکسی فولد بعدی از دو طرف تا شوند در فضای اینترنت منتشر شده است.

دو طرح مفهومی در فضای اینترنت برای گلکسی فولد بعدی که قرار است از دو طرف تا شود منتشر شده‌اند که G-Type  و S-Type نام دارند که در طرح G دو قسمت از صفحه‌نمایش به سمت داخل تا می‌شوند درصورتی که در طرح S صفحه نمایش به سه قسمت تبدیل می‌شود و یک سوم آن بر روی صفحه میانی قرار می‌گیرد و درنهایت قسمت دیگر نیز در زیر این صفحات قرار داده می‌شوند.

صفحه نمایش هر دو طرح در حالت تا نشده برابر با ۷.۳ اینچ است اما به‌نظر می‌رسد که صفحه نمایش مدل G 8 اینچ و صفحه نمایش مدل S 13 اینچ باشد. در حال حاضر عرضه گلکسی فولد بعدی که دارای یکی از پتنت‌هایی باشد که در بالا به آن اشاره کردیم بستگی به رفع اشکالات گلکسی فولد فعلی و عرضه آن دارد که فعلا تاریخ آن مشخص نیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار