آشنایی با گوشی هوشمند Galaxy J7 Duo سامسونگ

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گوشی هوشمند Galaxy J7 Duo سامسونگ

اگر بخواهیم به یکی از مطرح ترین برندهای صنعت گوشی هوشمند اشاره کنیم بی شک سامسونگ پس از اپل موفق شد در طول چند دهه فعالیت و کسب تجارب بزرگ، به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت فعال در عرصه فناوری و از جمله تلفن هوشمند شناخته شود. محصولات این شرکت به بازارهای مختلفی ورود پیدا می کند از این رو همیشه سعی شد مدل های مختلفی در نظر گرفته که بتواند مطابق انتظار افراد و کاربران باشد.

در این بین مشاهده شده که گوشی سامسونگ Galaxy J7 Duo توسط این برند کره ای رونمایی شد. محصولی میان رده که در میان Galaxy J7 و Galaxy J7 پلاس قرار می گیرد و از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد. در این مطلب قصد داریم اشاره ای به این محصول داشته باشیم تا اطلاعات بیشتری بدست آوریم:

طراحی و ساخت

Galaxy J7 Duoبه بدنه پلاستیکی مجهز است زیرا نمی توان آن را گوشی هوشمند میان رده پریمیومی دانست از این رو شرکت سامسونگ ترجیح داد  بدنه پلاستیکی را برای این محصول خود در نظر گیرد. البته اگرچه در بدنه یک اسمارتفون فوق العاده نباشد اما در مشخصات می تواند رضایت مخاطب خود را تا حدودی جلب کند. این گوشی هوشمند همانطور که گفته شد در دسته میان رده ها قرار گرفته و عجیب نیست شاهد پوشش بدنه پلاستیکی باکیفیت باشیم.

 

صفحه نمایش

این محصول جدید سامسونگ به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی مجهز شده و انتظار نمی رفت سامسونگ چنین پنلی که HD بوده برای گوشی هوشمندش در نظر گیرد. از این رو گلکسی جدید به پنل Super AMOLED مجهز شده است. چنین نمایشگری اگرچه باکیفیت محسوب نمی شود اما به عنوان اسمارتفونی اقتصادی بدیهی است که شرکت سازنده پنل HD در نظر گیرد و باید آن را محصولی کارآمد دانست.

سخت افزار

Galaxy J7 Duoبه پردازنده هشت هسته ای سری ۷ اگزینوس با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتزی مجهز است تا بتواند تجربه کاربری کاملی را برای افراد رقم زند. بی شک سامسونگ با افزودن تراشه گرافیکی Mali-T830 MP1 و حافظه رم ۴ گیگابایتی قدرت بالایی به این اسمارتفون افزوده است. چنین پیکربندی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در نسخه پایه تکمیل می شود و باید انتظارات بسیاری از محصول شرکت کره ای داشت.

دوربین

گلکسی جی ۷ دو به دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز است و در دوربین سلفی این کیفیت به ۸ مگاپیکسل می رسد. در قسمت عقب کیفیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی بوده اما در قسمت جلو می تواند با کیفیت ۷۲۰ پیکسل تصویربرداری داشته باشد. با این حساب در بخش دوربین گلکسی جی ۷ دو گوشی هوشمند میان رده اقتصادی سامسونگ محسوب می شود.

باتری

یکی از  بخش هایی مورد اهمیت خریداران اسمارتفون باتری بوده که گلکسی جی ۷ دو از پک ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد. این پک مناسب گوشی هوشمند شرکت سامسونگ بوده زیرا مشخصات پرچمداری در آن به کار گرفته نشده و از این رو عجیب نیست با اسمارتفونی رو به رو باشیم که عمر باتری بالایی دارد. با تمام این تفاسیر گلکسی جی ۷ دو گوشی هوشمند مطلوبی بوده که با هزینه پایین و مناسب آن را تهیه کرد، اگرچه در برخی بخش ها شاهد کم لطفی سامسونگ نسبت به این مدل هستیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار