بررسی ZTE آکسون ۷

fe2e57d70f35255ffb8a2ab41654fc9a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی ZTE آکسون ۷

شرکت ZTE گوشی هوشمند آکسون ۷ را به عنوان پرچمدار در سال  ۲۰۱۶ معرفی کرد. اسمارتفونی که طراحی قابل توجهی داشته و نقش یک پرچمدار را به خوبی ایفا می کرد. این اسمارتفون یک محصول پریمیومی محسوب می شد و می توانست نظر هر فردی را به خود جلب کند.

در این بین مدتی بعد روانه بازار شد ZTE آن را با هزینه نسبتا بالایی روانه بازار کرد. محصولی که انتظار می رفت قابل توجه باشد و انتظار مخاطب خود را برآورده کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی این دیوایس چینی ها بپردازیم تا با آن بیشتر آشنا شویم:

blankطراحی و ساخت

آکسون ۷ از بدنه فلزی برخوردار بوده و طراحی مسطحی ندارد. گوشه های آن حاشیه داشته و می تواند تجربه خوبی را در کاربری افراد به ارمغان آورد. ابعاد ۱۵۱*۷۵*۷.۹ میلیمتری در کنار وزن ۱۷۵ گرمی کیفیت ساخت بالایی را برای این محصول ZTE رقم می زند. در بخش طراحی و ساخت نمی توان نقصی را در پرچمدار ZTE مشاهده کرد و می تواند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.

صفحه نمایش

آکسون ۷ از نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسلی QHD بهره برده و می توان آن را یک گوشی هوشمند رده بالا به شمار آورد. داشتن انتظارات بسیاری از آن بیراه نبوده زیرا حقیقتا یک مدل رده بالا بوده که در نوع خود باکیفیت و خوش رنگ بوده که در میان رقبا کم نظیر است.

سخت افزار

کمپانی زد تی ای از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ بهره گرفته که در کنار حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان داده و فراتر از یک پرچمدار باشد. در این بین قدرت سخت افزاری آکسون V را نباید دست کم گرفت زیرا ZTE سعی داشته بهترین های سال ۲۰۱۶ را روی این دیوایس تعبیه کرده و روانه بازار کند. از این رو می توان هر بازی و برنامه ای را روی این گوشی هوشمند به اجرا درآورد.

blankدوربین

در بخش دوربین از سنسور اصلی ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۲کی بهره گرفته شده و در بخش سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۱۰۸۰ پیکسلی فراهم آمده شده است. از این رو می توان محصول ZTE را پرچمداری بی چون و چرا دانست که در مقایسه با رقبا می تواند عملکردی چشمگیر و بزرگ از خود نشان دهد. البته ZTE را می توان در دسته کمپانی های بزرگی قرار داد و به ستایش فعالیت های بزرگش پرداخت.

باتری

خوشبختانه آکسون ۷ در بخش باتری محصولی بادوام و پرظرفیتی محسوب شده زیرا یک پک ۳۲۵۰ میلی آمپری در آن قرار داده شده تا کاربران بتوانند ساعت ها پرچمدار چینی را مورد استفاده قرار دهند بدون آن که ضعف عملکردی مشاهده شده و تجربه کاربری طولانی مدتی فراهم آید. با تمام این تفاسیر شرکت ZTE را می توان از سردم داران صنعت دانست.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار