زد تی ای نوبیا X پرچمدار متفاوت چینی

405d4914431d73a034fd1219aa0fc4c8
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ZTE چین را می توان یکی از برندهای بزرگ این کشور دانست. برندی که تلاش کرد محصولات خود را در بازارهایی به جز چین نیز عرضه دارد و نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند اما با این حال محصولات جذابی را روانه بازار کرد.

در جدیدترین اقدام زد تی ای گوشی هوشمند پرچمدار نوبیا X را رونمایی کرده که در نوع خود جالب توجه است. نوبیا X اسمارتفون باکیفیتی بوده که نه تنها طراحی پریمیومی برای آن در نظر گرفته شده بلکه با یک قابلیت جدیدی همراست. قابلیتی که کمتر اسمارتفونی با آن همراست و بخصوص هیچ پرچمداری به آن مجهز نشد.

از مشخصات کلیدی این پرچمدار باید به صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی اصلی FHD+ و ثانویه ۵.۱ اینچی AMOLED HD+، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، تراشه گرافیکی Adreno 630 ، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی LPDDR4X  با حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت کناری، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع و چندی دیگر اشاره کرد.

زد تی ای همچنین پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث ۵.۰ را برای این دیوایس در نظر گرفته و پورت آن نیز از نوع USB-C است. به گفته شرکت چینی این اسمارتفون با قیمت ۴۷۳ دلار بزودی روانه بازار خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار