مشخص شدن تاریخ معرفی گلکسی اس ۹

3d6895dc2f52a0edaab4cf464b6fc872
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون گلکسی اس ۹ شرکت سامسونگ رو به رو بودیم که هیچ یک به تایید یا تکذیب کمپانی کره ای نرسید. این برند سعی داشته همیشه بهترین را به مخاطبان ارائه دهد و گلکسی اس ۹ نمونه بارز یک گوشی هوشمند پرچمدار است.

باتوجه به گزارش های تاکنون انتشار یافته طرفداران نباید انتظار تغییرات و تحولات بزرگی در گوشی هوشمند مورد ذکر کمپانی سامسونگ داشته باشند زیرا شرکت برنامه خاصی در زمینه طراحی نداشته و تنها صفحه نمایش ممکن است کمی ابعاد بزرگتری پیدا کند و در بخش سخت افزاری نیز تغییرات بزرگی را شاهد باشیم که به نوعی کم نظیر است.

البته سامسونگ با محصولات خود نشان دهد که حرف های بسیاری در زمینه فناوری برای گفتن دارد و گلکسی اس ۹ تنها یکی از آنها بوده که نسل بعدی پرچمدار کمپانی را دربرمی گیرد. به تازگی گزارش جدیدی منتشر شد که می گوید شرکت سامسونگ در نظر داشته تا پرچمدار جدید خود گلکسی اس ۹ را در جریان رویداد MWC 2018 رونمایی کند.

اسمارتفونی که مشخصات رده بالایی داشته و تجربه کاربری لذت بخشی را برای کاربران فراهم می آورد. از مشخصات سخت افزاری این اسمارتفون می توان به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD+، حافظه رم ۴ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

به نظر می رسد شرکت سامسونگ قصد داشته بهترین ها را برای پرچمدار بعدی در نظر گیرد از این رو علاوه بر طراحی ببهبود یافته باید سخت افزار قدرتمندتری را انتظار داشت. جزئیات کاملی از گلکسی اس ۹ و نسخه های مختلف آن در دست نیست و معرفی این پرچمدار در MWC 2018 قطعا مطلوب خواهد بود زیرا شایعات و گزارش ها در ابتدا خبر از رونمایی در اوایل سال ۲۰۱۸ را می دادند

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار