نوع طراحی U12 مشخص شد

90546f4cdc2f1e2dae63e9e2311fd868
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نوع طراحی U12 مشخص شد

شرکت اچ تی سی در نظر داشته تا بزودی از نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود موسوم به U12 رونمایی کند. گوشی هوشمندی که انتظارات بسیاری از آن داریم و امید می رود با طراحی جذاب خود نظر هر فردی را جلب کند.

در حالی که شایعات خبر از رونمایی HTC U12 طی MWC 2018 می دادند به نظر می رسد تایوانی ها سخت در تلاش هستند تا بتوانند دیوایس جدید را در بهار ۲۰۱۸ رونمایی کنند. تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون این سری رو به رو شدیم که هر یک اطلاعات کاملی را در اختیار می گذاشتند و حال باید با دسته ای جزئیات بیشتر رو به رو باشیم.

به تازگی جزئیاتی درباره نوع بدنه این محصول منتشر شده که گفته می شود U12 از جنس بدنه شیشه سفید بهره می برد. این نوع ساختار بدنه موجب جلوه بیشتر طراحی و پریمیومی نشان دادن اسمارتفون خواهد شد.

این گزارش می گوید یو ۱۲ به مشخصات کلیدی چون صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی QHD+، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ هشت هسته ای نسل جدید کوالکام با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۴۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین دوگانه ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۲۰ میلی آمپری، استاندارد ضدآب IP68، قابلیت تشخیص چهره، فناوری نسل جدید Edge Sense 2.0، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن اشاره کرد البته پیشتر گفته شده متاسفانه در پرچمدار سال جاری خبری از نمایشگر LED نخواهد بود و HTC همچنان LCD را هدف قرار گرفته و آن را درون پرچمدارش قرار می دهد تا هزینه تولید را کاسته و محصولش را با قیمت ایده آلی روانه بازار کند.

انتظار داریم اچ تی سی طی رویدادی اختصاصی نسل جدید پرچمدار خود را رونمایی کند و اطلاعات دقیقی پیرامون آن ارائه دهد از این رو باید منتظر ماند مشخص شود این کمپانی چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار