نسخه ۶ گیگابایتی Xperia XZ2 سونی برای بازارهای مشخصی است

9cc3b63fc40e0c9e8de540a0d3876561
زمان مطالعه: 1 دقیقه

نسخه ۶ گیگابایتی Xperia XZ2 سونی برای بازارهای مشخصی است

شرکت سونی پیشتر در MWC 2018 به رونمایی از نسل جدید پرچمداران خود موسوم به Xperia XZ2 پرداخت که در دو مدل استاندارد و کامپکت رونمایی شد. هر یک از این مدل ها دارای ویژگی های خاص خود بوده و باید آنها را محصولاتی بزرگ از برند ژاپنی دانست.

در حالی که سونی Xperia XZ2 و Xperia XZ2 کامپکت را با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی معرفی کرد هیچ تفاوتی در مشخصات دو محصول مشاهده نشده است. اما به نظر می رسد این نسل از پرچمدار سونی قرار است نسخه ۶ گیگابایتی نیز داشته باشد که در بازارهای مشخص آسیایی باید شاهد عرضه آن باشیم.

براساس گزارشهای انتشاری، نسخه ۶ گیگابایت رم Xperia XZ2 و Xperia XZ2 کامپکت ماه مارس راهی تنها دو بازار تایوان و هنگ کنگ خواهد شد که هر یک برای یک کشور چینی بوده و به آن اختصاص دارند. Xperia XZ2 به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Triluminos با کیفیت ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی ، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴کی ، باتری ۳۱۸۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع و برخی دیگر اشاره داشت.

شایان ذکر بوده بعید به نظر می رسد نسخه کامپکت Xperia XZ2 با حافظه رم ۶ گیگابایتی به بازار تایوان و هنگ کنگ راه پیدا کند و تنها مدل استاندارد و قدرتمند Xperia XZ2 بوده که به این قابلیت مجهز است. این نسل از پرچمدار سونی در رنگ های نقره ای، مشکی، سبز و صورتی ماه مارس با قیمت نامشخصی به فروش می رسد.

انتظار می رود بزودی نسخه جدیدتری از این خانواده با نام Xperia XZ2 پریمیوم نیز رونمایی شود و سونی می خواهد در ایفا ۲۰۱۸ رونمایی از این گوشی هوشمند بسیار قدرتمند و قابل توجه پرچمدار داشته باشد. جزئیات کافی در دست نیست و تنها باید منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار