به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد

903cedaeb4c6043de9eda39f8bbcb487
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

اگر شما هم جز طرفدارای ویندوز ۱۰ مایکروسافت هستید باید بگوییم امروز مایکروسافت یک بروزرسانی کلی بر روی نسخه های H2 20، H1 21 و ۲۰۰۴ خود قرار داد. این نسخه آپدیت شده، به صورت بسته دانلودی و نصبی نیست بلکه به صورت خودکار بر روی ویندوز شما برروزرسانی اعمال و تغییرات انجام می پذیرد. البته این تغییرات در دومین سه شنبه ماه ژوئیه قرار خواهد گرفت و شما از آن تاریخ به بعد تغییرات را مشاهده خواهید کرد. 

امروز تمامی کاربرانی که از سه نسخه نام برده شده ویندوز ۱۰ استفاده می کنند بروزرسانی KB500690 را دریافت خواهند کرد و شماره های بیلدهای آن ها از H2 20، H1 21 به ۱۹۰۴۳ .۱۰۸۱ و ۱۹۰۴۲.۱۰۸۱  و ۱۹۰۴۱.۱۰۸۱  تغییر خواهد کرد. با توجه به این که هر یک از این سه نسخه براساس کد مبنای ۲۰۰۴ طراحی شده اند و فقط در اکتبر ۲۰۲۰ و مه ۲۰۲۱ تغییرات بسیار اندکی داشته اند؛ از این رو بروزرسانی KB500690 برای همه آن ها به صورت یکسان خواهد بود. 

به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد

در ماه آوریل بسیاری از کاربرانی که از این نسخه ها استفاده می کردند، گزارش هایی در خصوص مشکلات گیمینگ در این نسخه ها منتشر کرده بودند. به همین دلیل مایکروسافت بالاخره دست به کار شد و در برروزرسانی حال، بر روی بهبود توان گیمینت متمرکز شده است و تا حدودی این مشکل را برای کاربران خود حل نموده است.

همچنین این به روز رسانی مشکل ویجت News and Interests را نیز حل نموده است. این ویجت باعث محو متون می شد. یکی دیگر از مشکلاتی که در این بروزرسانی حل گردید، مشکل ورود به حساب توسط اثر انگشت یا رمز عددی بود. همچنین در نسخه های قبل یک مشکل گرافیکی در باکس سرچ در تسک بار ویندوز وجود داشت که با این بروزرسانی حل گردیده است.

یک ویژگی جذابی که کاربر در بروزرسانی KB5003690 مشاهده خواهند کرد این است که وقتی کاربر دکمه ویندوز را از روی کنترلر فشار می دهد، از اپ اختصاصی واقعیت مجازی می تواند به راحتی خروج کند به Windows Mixed Reality Home بازگردد.

در ادامه این خبر باید بگوییم که مایکروسافت در همین پنج شنبه از نسل جدید ویندوز های خود رونمایی می کند. پس منتظر نسل جدید و رابط کاربری حرفه ای تر در این ویندوزها باشید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار