شیائومی و رونمایی ردمی نوت ۶ پرو

7a219ef267071ec6ddb38bc581847db9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی و رونمایی ردمی نوت ۶ پرو

شرکت شیائومی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون بوده که هر سال دستگاه های جدیدی را معرفی می کند به تازگی این برند چینی تصمیم گرفت میان رده جدیدی را به نام ردمی نوت ۶ پرو معرفی کند.

ردمی نوت ۶ پرو اولین گوشی هوشمند چهار دوربین شیائومی محسوب شده و انتظار می رفت طی رویدادی معرفی شود اما شیائومی تنها به معرفی در وب سایت بسنده کرد. دوربین های عقب این اسمارتفون ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی است که مشابه ردمی نوت ۵ پرو می باشد. اما دوربین های جلو ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی هستند که زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر خوبی به عمل می آورند. در بحث صفحه نمایش ردمی نوت ۶ پرو به نمایشگر ۶.۲۶ اینچی FHD+ مجهز است که با نسبت تصویر ۱۸:۹ زاویه دید گسترده ای ارائه می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۶ درصد است و شیشه محافظ گوریلاگلس ۲.۵D نیز برای آن تعبیه شده تا مقاومت بدنه بالایی داشته باشد.

در دیگر مشخصات باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۶ ، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو اشاره داشت. قیمت محصول جدید شیائومی ۲۱۵ دلار است و رقیب سرسختی برای دیگر رقبا محسوب می شود. گذشته از آن باید به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری که عمر باتری ۶ تا ۸.۵ ساعته ای را رقم می زند، پرداخت. شیائومی دیوایس جدید را در رنگ های مشکی، آبی و صورتی با بدنه فلزی و پلاستیکی عرضه می دارد. شیائومی برای پیش خریدکنندگان اسمارتفون پاداش های قابل توجهی را در نظر گرفته که جالب توجه است.

با مشخصات مورد اشاره می توان محصول شرکت چینی را یک میان رده قابل توجه دانست که با قیمتی رقباتی روانه بازار چین می شود. مشخص نیست آیا عرضه جهانی در کار خواهد بود یا خیر.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار