شیائومی از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ رونمایی کرد

c7cb0398c2cb727dcf87332f3ffcfdc2
زمان مطالعه: 2 دقیقه

Redmi مارک فرعی شیائومی از جدیدترین محصول خود یعنی Redmi Note 8 2021 در وب‌سایت جهانی خود رونمایی کرد.

Redmi Note 8 اصلی از سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۵ میلیون نسخه را در سرار جهان فروخته اما نمی‌توان به طور مطمئن گفت که این امر آن را به عنوان موفق‌ترین عضو Redmi Note تبدیل کرده است. با این وجود قطعا یکی از موفق‌ترین گوشی‌هایی است که این نام را به خود اختصاص داده می‌دهد و به مناسبت همین فروش ۲۵میلیونی شرکت شیائومی به فکر تولید نسخه به‌روز شده آن یعنی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ افتاد.

سیستم عامل ردمی نوت ۸ جدید، اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 است. این نسخه جدید از چیپ ست Helio G85 مدیاتک بهره می‌برد که بخاطر پوشش مقاوم نانو در برابر پاشش قطرات آب مقام است. غیر از کاهش کیفیت وضوح تصویربرداری، این محصول ۲۰۲۱ ردمی با نسخه اصلی خود در سایر مشخصات تقریبا یکسان است. حداکثر رزولوشن دوربین دستگاه ردمی نوت ۸ جدید ۱۰۸۰p است درحالی که نسخه اصلی قابلیت ثبت ویدیو تا ۴k را داشت.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

Redmi Note 8 2021 دارای دو نسخه حافظه ذخیره‌سازی است که هر دو دارای ۴ گیگابایت رم هستند. یکی از نسخه‌ها با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و دیگری با ۱۲۸ گیگابایت خافظه ذخیره‌سازی وارد بازار خواهند شد. در نسخه جدید گزینه رنگ‌های قابل عرضه کاهش یافته است و از پنج رنگ نسخه اصلی، فقط سه رنگ پرطرفدار آن یعنی آبی نپتون، سفید مهتابی و سیاه فضایی برای نسخه ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نوت ۸ ۲۰۲۱ در نمایشگر خود با نسخه اصلی همسان است. این ردمی نوت ۸ جدید دارای یک صفحه نمایش لمسی ۶.۳ اینچی  LCDبا رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است. این صفحه نمایش در نسخه جدید ردمی نوت ۸ توسط Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود.

ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱

شیائومی دستگاه ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ خود را به یک سیستم دوربین اصلی چهارگانه در پنل عقب گوشی (۴۸ مگاپیکسل اصلی + ۸ مگاپیکسل اولتراواید + ۲ مگاپیکسل ماکرو + تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی)، مجهز کرده است و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل جلویی گوشی نوت ۸ ۲۰۲۱ برای تماس‌های ویدئویی قرار داده‌اند. در پنل پشتی ردمی جدید ۲۰۲۱ یک حسگر اثر انگشت هم نصب شده است.

این محصول ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ شیائومی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۸ واتی و یک شارژر ۲۲.۵ واتی در جعبه تامین انرژی می‌کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار